ستاد مردم ایران در استان کهگیلویه و بویراحمد افتتاح می شود

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت گسترده مردم در انتخابات، ستاد مردم ایران در این راستا افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «ستار هدایت خواه» امشب در نشست شورای فرهنگ عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: با توجه به ضرورت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و همچنین مجلس خبرگان رهبری، «ستاد مردم ایران» در استان کهگیلویه و بویراحمد افتتاح و فعالیت خود را آغاز می کند.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر اینکه هدف از راه اندازی این ستاد حمایت از کاندیدای خاصی نیست، گفت: این ستاد علاوه بر تلاش در راستای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، بحث مطالبه گری از مسئولان را در دستور کار خود قرار می دهد.

وی با اشاره به اینکه امروز در فضای مجازی توهین‌هایی صورت می‌گیرد ولی برخوردی با آنها نمی‌شود، افزود: در سنوات قبل برخوردی با این توهین ها صورت نگرفت و نظارت نبود و هم اکنون می‌طلبد نشست‌های اخلاقی برای رسانه‌ها و سایت‌ها برگزار شود.

هدایت خواه ضمن تاکید بر اینکه نظارت‌ها باید بیشتر و برخورد لازم صورت گیرد که بیشتر کار تربیتی و ترویجی شاید تاثیرگذار باشد، ادامه داد: در ستاد «مردم ایران» در راستای مشارکت بیشتر مردم در انتخابات تلاش می‌شود.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همچنین محتواهای بسیاری در قالب‌های مختلف تولید شده و برای پاسخ به شبهات نیز ارائه پاسخ‌های منطقی با روش چهره به چهره و در قالب‌های مختلف پیام‌های تشویق مردم به حضور در انتخابات مد نظر قرار گیرد.

کد خبر 1747416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha