جزییات اکران فیلم های چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در کرمانشاه

برف گفت:با توجه به اینکه کرمانشاه امسال نیز میزبان جشنواره فیلم فجر است لذا تعدادی از فیلم های چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر در استان اکران می شود.

جمال برفی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه  با اشاره به برگزاری جشنواره فیلم فجر در کرمانشاه، گفت:  امسال نیز کرمانشاه از ۱۵ تا ۲۲ بهمن ماه جاری میزبان فیلم های جشنواره فجر است.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه افزود:دو سینمای آزادی و فرهنگ  در دو سانس برای اکران فیلم های جشنواره در نظر گرفته شده است.

وی خاطر نشان کرد: طبق آمار از سال های گذشته جشنواره فیلم فجر در کرمانشاه پرمخاطب‌ترین جشنواره در غرب کشور شده که این امر نشان از ذوق و علاقه مردم این استان به هنر و سینمااست.

برفی با اشاره به جزییات تهیه و نرخ بلیط جشنواره فیلم فجر، تصریح کرد: علاقمندان برای تهیه بلیط فیلم های فجر باید  وارد سایت های www.gisheh۷.ir  یا سایت www.cinematicket.ir  شوند و بلیط مورد نظر را تهیه کنند 

و در مورد قیمت بلیت های  نیز قیمت بلیت در جشنواره مشابه روزهای عادی سینما است و افزایش قیمت نداریم.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه اظهار کرد:در ایام اکران فیلم های جشنواره فجر، بلیت نیم بها(روزهای دوشنبه و سه شنبه) نداریم.

کد خبر 1747452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha