برنامه جشن‌های دهه فجر در آستان فاطمی(س)

مراسم جشن دهه فجر انقلاب اسلامی هر شب با حضور سخنرانان و مداحان مطرح به همراه اجرای سرود و مسابقه در حرم حضرت معصومه (س) برپا می‌شود.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم، مراسم گرامیداشت یوم‌الله ۱۲ بهمن، سالروز ورود پر خیر و برکت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی و آغاز جشن‌های دهه فجر، ساعت ۹ صبح امروز در شبستان حضرت امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش طی دهه فجر انقلاب اسلامی هر شب مراسم جشن در حرم مطهر بانوی کرامت برپا خواهد شد و این جشن‌ها از شب گذشته بعد از نماز عشا آغاز شده و تا ۲۲ بهمن‌ماه ادامه دارد.

مراسم جشن امشب ۱۲ بهمن با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین آقاتهرانی و مداحی سید مهدی میرداماد، ۱۳ بهمن با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین راجی و مداحی محمدجواد احمدی، ۱۴ بهمن با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین ماندگاری و مداحی رضا ایزدی و یکشنبه ۱۵ بهمن با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین سعیدی آریا و مداحی هادی خادم الحسینی دنبال خواهد شد.

 مراسم جشن دوشنبه ۱۶ بهمن با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا پناهیان و مداحی میثم مطیعی، ۱۷ بهمن با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین مؤمنی و مداحی حنیف طاهری، ۱۸ بهمن با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین رفیعی و مداحی مهدی سلحشور و ۱۹ بهمن با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حمید میرباقری و مداحی عباس حیدرزاده برگزار می‌شود.

مراسم جشن جمعه ۲۰ بهمن با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی اراکی و مداحی جواد برزگر، ۲۱ بهمن با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا پناهیان و مداحی مهدی سلحشور و یکشنبه ۲۲ بهمن با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین فرحزاد و مداحی علی مالکی نژاد برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است مراسم جشن دهه فجر هر شب با اجرای سرود، تواشیح، مسابقه و برنامه‌های متنوع دیگر همراه خواهد بود.

کد خبر 1747462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha