تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی عبادت است

حجت الاسلام محمدی لائینی گفت: هم اکنون امکانات بسیاری به برکت نظام و انقلاب اسلامی در استان مازندران وجود دارد که باید امکانات گذشته و خدمات امروز در زمینه‌های مختلف برای مردم مقایسه و تبیین شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی- نماینده ولی فقیه درمازندران در نشست با استاندار و معاونین و مسئولین اجرایی استان به مناسبت دهه فجر ضمن گرامیداشت چهل و پنج سالگی انقلاب اسلامی و یاد و نام شهدای انقلاب با بیان اینکه امنیت و آسایش امروز و اقتدار نظام را مدیون و مرهون ایثار و ازخودگذشتگی شهدا و جانبازان و آزادگان سرافزار میهن اسلامی هستیم، اظهار کرد: خداوند متعال را برای بروز و ظهور انقلاب اسلامی شاکریم.

وی با بیان اینکه عزت و استقلالی که به برکت انقلاب اسلامی بدست آوردیم را باید قدر بدانیم، افزود: باید نقاط قوت و ضعف انقلاب شناسایی و نقاط قوت تقویت و نقاط ضعف برای افزایش اعتماد عمومی به نظام، رفع شود.

تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی عبادت است

حجت الاسلام محمدی لائینی برلزوم پیشگیری و مبارزه با آفت ها در مسیر استمرار و اقتدار بیش از پیش انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: دشمنان انقلاب به دنبال مهندسی معکوس برای ضربه زدن به انقلاب هستند.

وی با بیان اینکه خدمت به ملت مهمترین راه حفظ انقلاب اسلامی است، خاطرنشان شد: عقب ماندگی های کشور باید در حوزه های مختلف با اتکا به توان علمی و نخبگانی ایران اسلامی مرتفع شود تا مردم امیدوار و دلگرم به دستاوردهای نظام شوند.

حجت الاسلام محمدی لائینی با تاکید براینکه مدیران در کنار دغدغه فرهنگی باید دغدغه خدمت داشته باشند، گفت:آسیب ها و درجا زدگی استان مازندران باید شناسایی شود تا شاهد رشد این خطه از شما ل کشور در حوزه تولید و رشد اقتصادی باشیم.

وی به برخورداری مازندران از منابع خدادادی اشاره کرد وخواستار رفع گره های زیربنایی با هدف توسعه استان شد.

تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی عبادت است

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه پروژه های دهه فجر باید به سمع و نظر مردم برسد، گفت: بیان دستاوردهای نظام عین عبادت است چرا که مردم را به آینده انقلاب امیدوارتر می کند.

وی به اهمیت حضور حداکثری در راهپیمایی ۲۲بهمن  و انتخابات ۱۱اسفند اشاره کرد و افزود: جهاد تبیین پیش نیاز تحقق حضور حداکثری ملت در راهپیمایی ۲۲بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری است.

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه مردم پشتیبان انقلاب هستند و در اغتشاشات سال گذشته نشان دادند که صف شان از صف اغتشاش گران جداست، گفت: تقویت وحدت و اتحاد ملت باید مورد توجه مسئولین باشد.

کد خبر 1747482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha