سرودهای انقلابی از مساجد آستارا پخش شد

حریری گفت: همزمان با لحضه ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی سرودهای انقلابی از مساجد شهرستان آستارا پخش شد.

فرتاش حریری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا با تبریک ایام الله دهه فجر، اظهارکرد: امروز ساعت ۹:۳۳ دقیقه صبح و همزمان با لحضه ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی سرودهای انقلابی از بلندگوهای مساجد منتخب شهرستان آستارا پخش شد.

مسئول کمیته مساجد ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر بندر آستارا با بیان‌اینکه پخش سرودهای انقلابی از بلندگوهای مساجد شهری و روستایی شهرستان صورت گرفت، افزود: با اجرای این برنامه رسما جشن‌ها و ویژه برنامه‌های چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در بندر آستارا آغاز شد.

وی برنامه اجرا شده را جزو فعالیت‌های کمیته مساجد ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر در شهرستان آستارا دانست و تصریح‌کرد: پخش سرودهای انقلابی از مساجد به همت فعالین کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و با مشارکت هیئت امنای مساجد و پایگاه‌های بسیج صورت گرفت.

حریری خاطرنشان‌کرد: اجرای این برنامه  در راستای یادآوری روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی بود و ویژه برنامه‌های مختلفی نیز به همت کمیته مساجد ستاد دهه فجر تدارک دیده شده است که در طول ایام الله دهه فجر در شهرستان آستارا اجرا می‌شود.

کد خبر 1747488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha