محور برنامه‌ها در جامعه باید دینی و قرآنی باشد

مسئول حوزه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه باید برنامه‌ریزی کلان برای فعالیت‌ها داشته باشیم، گفت: محور برنامه‌ها در جامعه باید دینی و قرآنی باشد تا بتواند اثرگذاری لازم را بر جای بگذارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، محسن مصلحی  امروز در نشست کمیته قرآن و عترت ستاد دهه فجر استان ضمن تشکر از فعالیت‌های محسن رضایی، مسئول دارالقرآن کریم استان، گفت: هرچه داریم به برکت رهبری‌های حضرت امام راحل، هدایت‌های مقام معظم رهبری و خون شهدایی است که برای آسایش و آرامش این کشور تلاش کردند.

مسئول واحد قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: همان طور که رزمندگان دین خود را در جبهه ادا کردند، ما نیز باید بتوانیم در جامعه امروزی دین خود را به درستی به شهدا، انقلاب، نظام و مردم ادا کنیم.

وی ضمن گلایه از اینکه حق قرآن به صورت شایسته و بایسته در جامعه ادا نمی‌شود، ادامه داد: ضرورت دارد که برنامه‌های قرآنی در سطح کلان دارای انسجام لازم باشند.

مصلحی ضمن تاکید بر اینکه فرصت سوزی‌هایی انجام گرفته و باید نگاه‌ها به حوزه قرآنی تغییر کند، خاطرنشان کرد: می‌طلبد که در حوزه‌های قرآنی با انسجام و به موقع ورود پیدا کنیم، ضمن اینکه متولیان فرهنگی و قرآنی می‌توانند اعتبارات هر حوزه را در همان حوزه هزینه کنند.

مسئول حوزه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه باید برنامه‌ریزی کلان برای فعالیت‌ها داشته باشیم، یادآور شد: محور برنامه‌ها در جامعه باید دینی و قرآنی باشد تا بتواند اثرگذاری لازم را بر جای بگذارد.

وی به آسیب‌های موجود در جامعه اشاره کرد و ادامه داد: جامعه اسلامی و قرآنی نباید گرفتار این آسیب‌ها شود.

مصلحی بر حمایت از مربیان قرآنی تاکید کرد و گفت: باید ضمن تقویت بنیه های فرهنگی و مذهبی به ویژه در حوزه قرآن، سرکشی از موسسات قرآنی و تقویت آنها نیز مد نظر قرار گیرد.

کد خبر 1747520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha