دومین جلسه آموزشی از دوره مربیان توحیدی برگزار شد

دومین جلسه آموزشی از دوره مربیان توحیدی ویژه روحانیون، طلاب و مربیان فعال در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم امروز در محل این ستاد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا حیدری مدیر ستاد کانون های مساجد استان قم امروز در دومین جلسه آموزشی از دوره مربیان توحیدی ویژه روحانیون، طلاب و مربیان فعال در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم با تبریک ایام الله دهه فجر گفت:طلیعه تابناک و سپهر درخشان انقلاب با درایت و عرفانی که  امام راحل داشت درخشید و به دست ما رسید.

وی با بیان اینکه انقلاب آرزوی همه انبیا و اهل بیت(ع) بوده است گفت: حکومتی که بر پایه دین اداره شود و حقیقت دین را به گوش جهانیان برساند توفیق بزرگی بود که از آن امام راحل و ملت ایران شد.

حجت الاسلام و المسلمین حیدری با بیان اینکه انقلاب باعث حفظ هویت دینی و ملی ما شد افزود: شاه خائن هویت ما را به قهقرا می برد و امام راحل با استقلال و  بصیرت و خداباوری که در ایشان تجلی یافته بودمقابل شاه و استکبار ایستاد .

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم در ادامه به بیان نکات و مباحث آموزشی در خصوص کانون ها و هویت بخشی به نوجوانان پرداخت.

لازم به ذکر است حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر «محمد شیروانی» معاون پژوهش مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآنی اسراء نیز به عنوان استاد دومین روز از این دوره آموزشی به طرح بحث و موضوع پرداخت.

دوره آموزشی مربیان توحیدی به صورت یک هفته در میان روزهای پنجشنبه برگزار می شود، این دوره ویژه روحانیون، طلاب و مربیان فعال در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم می باشد.

این دوره در قالب 9 نشست آموزش حضوری و 18 جلسه آموزشی غیر حضوری برنامه ریزی شده است .

کد خبر 1747534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha