تخفیف ۲۰ درصدی مراکز درمانی و توانبخشی جمعیت هلال احمر در گیلان 

سلیمی گفت: به مناسبت دهه فجر و در راستای ارتقاء سلامت عمومی درمانگاه صلح جمعیت هلال احمر، خدمات ویزیت عمومی و پرستاری و مرکز توانبخشی رودسر خدمات توانبخشی با ۲۰ درصد تخفیف به مراجعین ارایه می شود.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، هادی سلیمی_ مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان در جمع خبرنگاران با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر اظهار کرد: بمناسبت  ایام الله دهه فجر در راستای ارتقاء سلامت عمومی درمانگاه صلح جمعیت هلال احمر، خدمات ویزیت عمومی و پرستاری و  مرکز توانبخشی رودسر خدمات توانبخشی را با ۲۰ درصد تخفیف به مراجعین ارایه می شود.  

وی با بیان اینکه به این درمانگاه از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۴ عصر آماده ویزیت بیماران به صورت عمومی و خدمات پرستاری و تزریقات است، افزود: مرکز توانبخشی رودسر با تجهیزات به روز و پیشرفته و کارشناسان خبره خدمات فیزیوتراپی، کار درمانی و گفتار درمانی را همه روزه به توانخواهان ارایه می دهد که در روز سه شنبه، ۱۷ بهمن، بیماران و توانخواهان، مددجویان میتوانند از ۲۰ درصد تخفیف خدمات بهره مند شوند.  

سلیمی اضافه کرد: درمانگاه صلح جمعیت هلال احمر  واقع در  فاز دو رشت، بالاتر از میدان سرگل، بلوار شهید محمد کوچکی نژاد، نبش گلریزان ۷ و مرکز توانبخشی رودسر واقع در میدان شهرداری، خیابان فرهنگ، کوچه فرهنگ یک آماده ارایه خدمات به همشهریان هستند.  

گفتنی است، متقاضیان می توانند جهت رزرو  با شماره ۳۲۵۵۵۷۱۳ درمانگاه صلح رشت و ۴۲۶۲۲۸۶۶ با مرکز توانبخشی رودسر تماس حاصل نمایند.

کد خبر 1747545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha