بهره برداری از ۶۶ پروژه در دهه فجر

یزدان افشاری پور با اشاره به عملکرد نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمات مسئولین در شهرستان عنبرآباد، گفت: تعداد ۶۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴ هزار میلیارد ریال در دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

یزدان افشاری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، گفت: امسال چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با مهمترین صحنه سیاسی کشور یعنی انتخابات همزمان شده است.

فرماندار عنبرآباد خدمت به مردم را یکی از اهداف اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد و ابراز کرد: خدمت صادقانه ما مسئولین باعث امید آفرینی در جامعه می شود.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو، تصریح کرد: رعایت اصل بی طرفی و همچنین فراهم کرد زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات باید مدنظر باشد.

افشاری پور اظهار کرد: برنامه های این شهرستان در ابتدای سال ۱۴۰۲ بر مبنای توسعه ارتباطات و حمل و نقل، پایداری شبکه برق، بحران خشکسالی، آموزش، بهداشت و جوانی جمعیت سیاست گذاری شده است.

فرماندار عنبرآباد با اشاره به عملکرد نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمات مسئولین در شهرستان عنبرآباد، عنوان کرد: تعداد ۶۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴ هزار میلیارد ریال در دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: بهره برداری از این پروژه ها زمینه اشتغال یکهزار و ۵۲۰ نفر را فراهم خواهد کرد امیدواریم این مهم زمینه تحقق اهداف اقتصادی و زیربنایی را فراهم کند.

کد خبر 1747567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha