امام جمعه و استاندار زنجان بیانیه مشترکی صادر کردند

آیت الله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان و محسن افشارچی استاندار زنجان با صدور بیانیه مشترکی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفتند. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، در بیانیه مشترک امام جمعه و استاندار زنجان آمده است؛ 


بسم الله الرحمن الرحیم
ایام پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر یادآور حماسه بزرگ و تاریخ ساز ملت شریف ایران است که با رشادت، ایثارگری و فهم و بصیرت خود، به بی توجهی و تحقیر مردم از سوی رژیم طاغوتی شاهنشاهی پایان دادند و کاخ‌های پوشالی استبداد را فرو ریختند.


با پیروزی انقلاب اسلامی به زعامت و رهبری معمار کبیر انقلاب امام خمینی (ره)، به جای سرسپردگی به بیگانگان و قدرتهای پوشالی،‌ ارزش و مقام والای مردم در تعیین سرنوشت کشور در تمامی عرصه ها و حوزه ها مورد تاکید قرار گرفت و مردم سرمنشاء تحول و تغییر در تمامی امور کشور شدند.


دهه فجر فرصتی بس گرانبهاست تا ضمن پاسداشت ارزشهای امام راحل، شهدا و انقلاب، بار دیگر به فرامین رهبر معظم انقلاب لبیک بگوییم و با یادآوری خدمات ارزشمند انقلاب اسلامی به مردم، برای برگزاری شایسته برنامه ها و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام اقدام کنیم.


نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حالی چهل و پنجمین سالگرد پیروزی خود را جشن می‌گیرد که دولت قوی و مردمی ایران با اقتدار،کشور را در مسیر پیشرفت و اقتدار قرار داده و ادامه این مسیر نیازمند وحدت، همدلی و انسجام مردم و مسئولان است به ویژه آنکه تا کمتر از یک ماه دیگر ایران اسلامی شاهد برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری است و مشارکت حداکثری در آن بسیار تعیین کننده و راهبردی خواهد بود.


 در پایان فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر را صمیمانه به پیشگاه امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و مردم ایران اسلامی به ویژه مردم ولایی و همیشه در صحنه استان زنجان تبریک عرض نموده و سرافرازی بیش از پیش ملت شریف ایران را از درگاه خداوند متعال درخواست داریم.
علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان
محسن افشارچی،استاندار زنجان

کد خبر 1747575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha