تشریح برنامه‌های خودجوش نوجوانان و جوانان اندیمشکی در دهه فجر

نوجوانان و جوانان شهرستان اندیمشک در دهه فجر برنامه‌های متنوع فرهنگی را برگزار می‌کنند.  

حمیده بزرگی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان اظهار کرد: دهه فجر سرآغاز حکومت الله بر کفر و طاغوت است و استواری حکومت مستضعفان، که خدا وعده آن را داده بود.

مسئول واحد خواهران مؤسسه فرهنگی نغمه‌های عشق اندیمشک، افزود: این انقلاب، هیمنه پوشالی غرب و شرق را ویران کرد و زمینه‌ساز و داعیه‌دار حکومت مظلومان عالم شد.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی امروز مانند کوهی استوار در برابر شیاطین عالم  ایستاده و آزادی‌خواهان جهان، آرام آرام به سوی قله‌های این کوه در حرکت هستند.

بزرگی، با بیان اینکه انقلاب اسلامی، تمدن‌ساز و زمینه‌ساز ظهور آخرین عدالت‌گستر جهان بوده و همه دردمندان منتظر آمدن آن هستند عنوان کرد: انقلاب ما ثمره خون شهدای والامقام است و این امانت را به درستی پاس می‌داریم و ذره‌ای از آرمان‌های آن عقب نمی‌نشینیم.

وی بیان کرد: به فضل خداوند سبحان و دعای خیر امام زمان (عج)، نوجوانان و جوانان مؤسسه فرهنگی نغمه‌های عشق، هیئت مهدی موعود(عج)، مؤسسه قرآن و عترت رایه الهدی در قالب گروه دختران بهشت، مادران فاطمی و پسران بهشت با برنامه‌ریزی و طرح ایده‌های نو، به صورت خودجوش و مردمی بدون حمایت‌های دستگاه های دولتی و نهادها، تلاش می‌کنند این دهه را برای نسل نوجوان و جوان، خاطره‌انگیز و بانشاط جلوه دهند.

مسئول واحد خواهران مؤسسه فرهنگی نغمه‌های عشق اندیمشک، ادامه داد: بیش از ۲۰ برنامه متنوع فرهنگی تفریحی و سرگرمی با عنوان رویش‌های انقلاب برنامه‌ریزی شده که نمایشگاه مصور دستاوردهای انقلاب اسلامی، ایستگاه شادی و نقاشی، برپایی ایستگاه صلواتی پخش کیک و شیرینی، برپایی نمایشگاه محصولات فرهنگی عفاف و حجاب، مسابقه دارت ویژه خواهران و برادران، مسابقه نقاشی کودکان و جشن انقلاب در سه‌شنبه‌های مهدوی، از مهمترین برنامه‌ها هستند.

وی اضافه کرد: دیدار با خانواده شهدا، مسابقه تیراندازی دختران و پسران، مسابقه دوومیدانی دختران، مسابقه دوچرخه سواری پسران، مسابقه PS۴ پسران، مصاحبه‌های مردمی، اجرای سرود خیابانی پسران، مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه و مسابقه کتابخوانی سلوک مهدوی، از دیگر عناوین برنامه‌های دهه فجر هستند.

کد خبر 1747598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha