نمایشگاه دستاوردهای بانوان در مسجد عزیزآباد برگزار می‌شود

مدیرمسئول کانون فرهنگی و هنری شهدای عزیزآباد تیران و کرون گفت: نمایشگاه دستاوردهای بانوان در مسجد عزیزآباد همزمان با اعیاد ماه رجب و دهه فجر برگزار می شود.

«مریم شهیدی» در گفتگو با خبرنگار شبستان اصفهان با اشاره به فعالیت های بانوان در کانون شهدای عزیزآباد اظهارداشت: بخش عمده فعالیت های این کانون فرهنگی و هنری بر حوزه بانوان متمرکز بوده و هر ساله نمایشگاهی از دستاوردهای آنان برپا می شود.

مدیرمسئول کانون فرهنگی و هنری شهدای عزیزآباد شهرستان تیران و کرون افزود: در این نمایشگاه توانایی های آشپزی، صنایع دستی، تولیدات مواد غذایی و گل بانوان روستا به نمایش و عرضه گذاشته می شود.

وی ادامه داد: بازدیدکنندگان از این نمایشگاه می توانند از تولیدات زنان روستا در محل نمایشگاه خرید کنند.

شهیدی با بیان اینکه این نمایشگاه فرصت خوبی برای معرفی ظرفیت های روستایی است، خاطرنشان کرد: فرصت اشتغال و عرضه به بازار از این نمایشگاه رقم می خورد.

وی به اقدامات فرهنگی و هنری کانون نیز اشاره کرد و گفت: توانمندی های کانون نیز در قالب همین نمایشگاه به تصویر کشیده می شود.

مدیرمسئول کانون فرهنگی و هنری شهدای عزیزآباد شهرستان تیران و کرون به زمانبندی نمایشگاه اشاره کرد و افزود: ۱۷ بهمن ماه آیین افتتاحیه آن با حضور مسئولان شهرستانی برگزار و به مدت سه روز ادامه دارد.

وی اضافه کرد: این نمایشگاه در محل مسجد روستای عزیزآباد واقع در بخش مرکزی شهرستان تیران و کرون برپا خواهد شد.

شهیدی همکاری بخشداری مرکزی، دهیاری روستا و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی را در برپایی نمایشگاه مهم خواند و یادآورشد: این برنامه با همراهی اهالی روستا انجام می شود که حال و هوای خاصی به این منطقه می بخشد.

کد خبر 1747605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha