پیکر مادر شهید خلبان احمدی پورفرسنگی در قرارگاه ارتش تشییع شد+فیلم

پیکر بانو ربابه اشرف‌گنجویی، مادر شهید خلبان احمدی پورفرسنگی بر اساس وصیت این مادر در قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش تشییع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ امیر سرتیپ دوم امیر غلامعلیان، در حاشیه مراسم تشییع مادر شهید سرلشکر خلبان ناصر احمدی پورفرسنگی گفت: این مادر شهید وصیت کرده بودند در یکی از پادگان‌های ارتش تشییع شوند.

فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب‌شرق ارتش با اشاره به اینکه این مادر شهید بر اثر کهولت سن از دنیا رفتند؛ افزود: امروز قرارگاه مفتخر به مراسم تشییع ایشان است و مراسم تدفین در مجاورت شهید در سرآسیاب انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: مادران شهدا ذخایر ارزشمندی هستند  که سینه‌های آنان مالامال از ناگفته‌ها است و باید قدردان ایشان باشیم.

سرهنگ خلبان هادی کسایی، فرمانده پایگاه هوایی شهید کاربر کرمان هم با اشاره به اینکه شهید احمدی پورفرسنگی در سال ۵۶ به استخدام ارتش درآمد و دوره‌های ۱۶-f را در آمریکا و پاکستان گذراند؛ گفت: دوره‌های بالگردی را هم در اصفهان و تهران آموزش دید.

وی ادامه داد: با اینکه ایشان جزو برجستگان خلبانی و معلم خلبان بود و گرین‌کارت داشت و آمریکا پیشنهاد اقامت به وی و انتقال خانواده او را نیز داده بود اما  عِرق به وطن و عشق به میهن مانع از پذیرش این پیشنهاد شد و گفته بود خود را مدیون مردم کشورم می‌دانم که آموزش‌های خود را به آنان منتقل کنم.

نماز بر پیکر این مادر صبور و فداکار توسط حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان اقامه شد.

کد خبر 1747795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha