فراخوان مسابقه عکاسی «قاب انقلاب» در شهر دوگنبدان

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون بسیج هنرمندان شهر دوگنبدان، فراخوان عکاسی «قاب انقلاب» را همزمان با چهل‌ و پنجمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی ایران منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گچساران، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دوگنبدان اعلام کرد: این مسابقه براساس شعار امسال دهه مبارک فجر با عنوان "جشن ملی – مشارکت پرشور – آینده ی روشن" توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دوگنبدان و با مشارکت کانون بسیج هنرمندان برگزار می شود.
اورنگ نارکی افزود: این فراخوان همزمان با فجر چهل‌ و پنجم انقلاب اسلامی ایران و به‌ منظور ثبت و ضبط نگاه و روشن و صادقانه شرکت کنندگان نسبت به رخدادهای انقلاب اسلامی ایران و پرورش مهارت‌های خوب‌دیدن و دوباره دیدن میان آینده‌سازان ایران اسلامی منتشر شد.

وی بیان کرد : علاقه‌مندان می‌توانند حداکثر ۵ قطعه عکس و یا مجموعه عکس‌های شامل ۵ فریم را با موضوع‌های محوری «انقلاب و نوجوانان، ایثار و شهادت، جلوه های حضور در برنامه های دهه فجر ارایه‌کرده و در این رقابت هنری شرکت‌داشته‌باشند.

براساس این فراخوان، شرکت‌کنندگان می‌توانند تصاویر را با گوشی همراه یا دوربین عکاسی، به صورت رنگی و سیاه و سفید ثبت‌کرده و با ذکر شماره عکس، بدون لوگو، برچسب و قاب، به همراه مشخصات شرکت‌کننده شامل: نام و نام خانوادگی، گروه سنی، شماره تماس، نشانی دقیق و تعیین زمان و مکان ثبت عکسِ را بروی CD از تاریخ ۱۲ تا ۲۵ بهمن ماه ۱۴۰۲به امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر دوگنبدان تحویل نمایند.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های ۳۲۳۳۳۱۶۸ - ۳۲۳۳۳۱۶۷ با پیش شماره ۰۷۴ تماس بگیرند.

گفتنی‌ است، از ۳ اثر برتر با اهدای جایزه و لوح سپاس قدردانی‌ خواهد شد.

کد خبر 1747817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha