آغاز  کمپین رمضانی مسلمانان انگلیس برای کمک به نیازمندان

انجمن جوانان مسلمان (آمیا) در «فارنهام» بریتانیا یک هزار کیلوگرم غذا و سایر ملزومات را در میان نیازمندان توزیع خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «petersfieldpost»، انجمن جوانان مسلمان (آمیا) در «فارنهام» بریتانیا یک هزار کیلوگرم غذا و سایر ملزومات را در آستانه ماه مبارک رمضان میان نیازمندان توزیع خواهد کرد.

شعبه محلی انجمن جوانان مسلمان یک کمپین دو هفته‌ای را برای جمع آوری کمک‌های اولیه به نیازمندان راه‌اندازی و یکی از انبارهای بزرگ «فارنهام» را پر مواد غذایی و دیگر اقلام مورد نیاز برای رفع نیازهای اولیه فقرا و نیازمندان کرده است.

«هریس خان»، هماهنگ‌کننده رفاه و توسعه منطقه‌ای انجمن جوانان مسلمان در «همپشایر»، کمک‌های مالی یک اتفاق بسیار خوب توصیف کرد و گفت که مسلمانان واقعا میل به مشارکت در این کمپین انسان‌دوستانه را داشتند.

خان گفت: در هفته‌های آینده با خیریه‌ها و سازمان‌ها تماس می‌گیریم و به آنها اطلاع می‌دهیم که غذاها برای توزیع آماده هستند و آنها می‌توانند از این فرصت برای کمک به همه فقرا استفاده کنند.

وی افزود: بسیاری از مردم در «فارنهام» و سراسر انگلیس به دلیل بحران هزینه به ویژه پس از همه‌گیری کرونا با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند و برخی از آنها بیکار شده‌اند، بنابراین کمک به این افراد در این شرایط به لحاظ اخلاقی و انسانی بسیار دارای اهمیت است.

هماهنگ‌کننده رفاه و توسعه منطقه‌ای همچنین گفت: نقش ما در جامعه کمک به افراد، ایجاد تفاوت و برقراری صلح و دوستی در میان همه اعضای جامعه است.

گفتنی است، آمیا یک سازمان مذهبی و خیریه اسلامی است که در «تیلفورد» واقع شده است و با بیش از هشت هزار عضو در سراسر بریتانیا اغلب در رویدادهای اجتماعی مانند جمع آوری زباله و جمع آوری پول برای سازمان‌های خیریه شرکت می کند.

کد خبر 1747965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha