جشن انقلاب در کانون فرهنگی هنری شهید مولایی تفرش برگزار شد

همزمان با دهه فجر، مراسم جشن انقلاب در کانون فرهنگی هنری شهید مولایی مسجد حسینخانی تفرش برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، مراسم جشن انقلاب در قالب طرح « ۱۰ شب ۱۰ مسجد» در مسجد حسینخانی تفرش با همکاری هیات امنای مسجد کانون فرهنگی هنری شهید مولایی، اداره تبلیغات اسلامی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

در این مراسم پس از قرائت قرآن و سرود جمهوری اسلامی ابتدا حجت الاسلام آقامحمدی امام جماعت مسجد حسینخانی در سخنانی ضمن خیر مقدم به حاضران و تبریک دهه فجر به صورت اجمالی به تشریح فلسفه انقلاب اسلامی پرداختند.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران انقلاب بزرگ بود که امروز آثار و برکات آن را در بخش های مختلف شاهد هستیم.

این مقام مسئول ضمن تقدیر از فعالیت های گسترده کانون های فرهنگی هنری مساجد، ادامه داد: کانون های مساجد و پایگاه های بسیج مساجد فعالیت های گسترده ای را در راستای جذب و حضور جوانان در این پایگاه های دینی دارند که این تلاش ها جای تقدیر و تشکر دارد.

اتابکی فرماندار شهرستان تفرش نیز ضمن ارائه گزارشی از برنامه ها و پروژه های عمرانی قابل افتتاح در دهه فجر به بیان ضرورت های شرکت در انتخابات اشاره کردند.

وی با اشاره به پیشرفت های چشمگیر ایران اسلامی بعد از انقلاب از عموم مردم خواستند در راستای امیدآفرینی به تبیین خدمات و پیشرفت های انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی بپردازند.

گفتنی است، در پایان با اهدای جوایز و هدایایی از نوجوانان و جوانان فعال مسجد در قسمت های مختلف فرهنگی تقدیر شد.

کد خبر 1747971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha