جشن‌های امید و افتخار در امامزادگان مازندران برگزار می شود

حجت الاسلام حیدری جناسمی از برگزاری جشن‌های امید و افتخار به‌مناسبت دهه فجر در امامزادگان مازندران خبر داد و گفت: امید است برنامه های دهه فجر باید زمینه بصیرت افزایی جهت حضور حداکثری در انتخابات را فراهم آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی- مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر در جمع خبرنگاران به فعالیت های کمیته مساجد دهه فجر استان اشاره و اظهار کرد: دهه مبارک فجر بهترین فرصت برای تبیین اهداف انقلاب و دستاوردهای والای آن برای اقشار مختلف مردم است.

وی به نقش مسجد در ظهور و بروز انقلاب اسلامی اشاره کرد وگفت: بزرگداشت دهه فجر و روایت پیشرفت انقلاب یادگار خمینی کبیر از تریبون مساجد از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است.

حجت الاسلام حیدری جناسمی با بیان اینکه برنامه های دهه فجر باید زمینه بصیرت افزایی جهت حضور حداکثری در انتخابات را فراهم آورد، بیان کرد: تبیین نقش مساجد در پیروزی و تدوام انقلاب و فراهم سازی زمینه حضور حداکثری مردم در امر برنامه ریزی و برگزاری آئین های گرامیداشت ایام الله فجر و آشنایی اقشار مختلف جامعه به ویژه نسل نو با دستاوردهای انقلاب اسلامی مهمترین هدف تشکیل این ستاد است.
وی با بیان اینکه دهه فجر، دهه نمایش کارآمدی، توانمندی و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در برابر معاندان و مستکبران و بدخواهان این نهضت دینی و مردمی است، افزود: عزت و افتخاری که امروز ایران اسلامی آن را به دست آورده مرهون تدابیر رهبری، خون شهدا و ایثارگری بزرگان انقلاب است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از اجرای برنامه های دهه مبارک فجر در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان خبر داد و گفت: این برنامه‌ها شامل فضاسازی، جشن امید و اقتدار با هدف ارائه دستاوردهای انقلاب با هدف ایجاد امید و نمایش اقتدار و پیشرفت، هماهنگی جهت سخنرانی اساتید از مبلغان بومی، اجرای طرح قرار دوازدهم با هدف توزیع بسته های معیشتی و تحصیلی و جهیزیه، اجرای مانور سلامت با هدف استققرار گروههای مختلف و خدمات رایگان به زائرین، برگزاری محصولات شمیم خدمت با هدف کمک به اقتصاد بانوان خانه دار و فروش محصولات خانگی تولیدی، محافل انس با قرآن، برپایی خیمه انقلاب ویژه کوکان و نوجوانان، کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی در بقاع متبرکه، نشست‌های بصیرتی، عطرافشانی قبور شهدا، نمایشگاه دستاوردهای انقلاب، اجرای گروه سرود، دیدار با خانواده معظم شهدا، سلسله نشست‌های بصیرتی و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب و... می‌شود.
وی در پایان از احیای موقوفات بر اساس فرمایشات امام خمینی(ره) خبر داد و گفت: یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی که امام خمینی (ره) بر آن تاکید داشته این بود که موقوفات باید به حالت وقفیت بازگشته و عمل به وقف شود و در همین راستا اوقاف و امور خیریه مازندران با تلاش بی‌وقفه توانسته بسیاری از موقوفات را از دست متصرفین آزاد و به حالت وقف بازگرداند.

کد خبر 1748009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha