جشن انقلاب با عنوان "چله قرآنی" در مدارس علمیه برگزار می‌شود

عزیزی از برگزاری جشن انقلاب به میزبانی مدارس علمیه خواهران استان خبر داد و گفت: این مراسم با عنوان چله قرآنی تا ۲۲ بهمن در همه مدارس برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، سمیه عزیزی، امروز(۱۵بهمن) در جمع خبرنگاران اظهارداشت: جشن انقلاب با عنوان چله قرآنی در مدارس علمیه خواهران استان لرستان برگزار می شود.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان با بیان اینکه جشن انقلاب از ۱۲ بهمن آغاز شده و تا ۲۲ بهمن برگزار می شود، افزود: عموم بانوان محله، اساتید و طلاب می توانند در این مراسم شرکت کنند.

وی هدف از برگزاری مراسم جشن انقلاب را تبیین دستاوردهای انقلاب و توسعه فرهنگ قرآنی عنوان کرد.

عزیزی حضور اساتید و مبلغات توانمند در مدارس آموزش و پرورش جهت تبیین دستاوردهای انقلاب و پاسخگویی به سوالات عرصه انتخابات را از دیگر برنامه ها عنوان کرد.

وی ادامه داد: برپایی محفل قرآنی در حوزه علمیه هر شهرستان ویژه عموم بانوان محله و خانواده طلاب، برگزاری مسابقات حفظ ۱جزء ویژه طلاب شرکت‌کننده در طرح بشری، یاسین‌خوانی روزانه هدیه به شهدای انقلاب به ویژه سردار دلها در قالب پویش به‌یادشهدا و مسابقه کتابخوانی از دیگر برنامه های حوزه علمیه در جشن انقلاب است.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان به برگزاری برنامه مجازی اشاره کرد و گفت: بازنشر آثار تولیدی طلاب در فضای مجازی با موضوع «عفاف و حجاب در اندیشه شهدا» از برنامه های مجازی است که آثار تولیدی در قالب اینفوگرافی، کلیپ، پادکست، عکس ‌نوشته و استیکر منتشر می شوند.

کد خبر 1748036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha