افتتاح تجمیعی پروژه های برق رسانی بهشهر با اعتبار ۱۹۸ میلیاردی

همزمان با دهه فجر، افتتاح تجمیعی پروژه های برق رسانی بهشهر با اعتبار ۱۹۸ میلیاردی با حضور میرزایی فرماندار بهشهر و جمعی از مسئولان اجرایی شد.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، علی اصغر میرزایی- فرماندار بهشهر، در مراسم افتتاح طرح برق رسانی این شهرستان اظهار کرد: در ایام الله دهه فجر ۱۴۰۲ تعداد ۱۵ پروژه برق رسانی، بهینه سازی شبکه توزیع برق با هدف رضایتمندی مشترکین و پیشگیری از ضعف ولتاژ با ارزش ریالی بالغ بر ۱۹۸ میلیارد ریال در شهرستان بهشهر افتتاح شد.

وی ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر با تاکید بر قدردانی همه مردم از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران از زحمات پرسنل زحمتکش امور توزیع نیروی برق شهرستان بهشهر تقدیر و تشکر کرد.

به گفته فرماندار بهشهر، خدمات رسانی به مردم از مهمترین وظایف مسوولان است و باید خدمات در همه نقاط شهری و روستایی با قوت ارائه شود.

میرزایی گفت: امروز دشمن بیش از هر زمان دیگر با توطئه های فراوان تلاش دارد خدمات نظام را کمرنگ جبوه دهد و مهمترین وظیفه ما اطلاع رسانی درست و به موقع خدمات نظام است.

گفتنی است، به صورت نمادین و تجمیعی پروژه احداث پست هوایی در خلیل شهر با حضور مهندس میرزایی فرماندار شهرستان بهشهر، مهندس نوری معاون فرماندار، رئیس اداره برق، شهرداران بهشهر و خلیل شهر، روحانیت معزز و جمعی از بزرگان خلیل شهر، رئیس و اعضای شورای شهر خلیل شهر افتتاح شد.  

کد خبر 1748063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha