توجه به محرومان مهمترین دغدغه دولت است

میرزایی گفت: توجه به محرومان مهمترین دغدغه دولت است و خدمات رسانی به محرومان و نقاط محروم با قوت در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، علی اصغر میرزایی_  فرماندار بهشهر، در افتتاح طرح هادی و آسفالت راه روستایی در بیشه بنه اظهار کرد: توجه به محرومان مهمترین دغدغه دولت است و خدمات رسانی به محرومان و نقاط محروم با قوت در دستور کار است و در همین راستا چون بیشه بنه مرکز بخش بهشهر است، باید کمک‌ویژه انجام شود تا مراکز بخش به توسعه بیشتری دست یابد.

وی افزود: مشکلات وجود دارد اما باید قدردان نعمت انقلاب و خدمات باشیم و بدانیم روزگاری آب و برق نداشتیم و امروز در دورترین‌نقاط از آب و برق برخورداریم.

فرماندار بهشهر گفت: توسعه بیشه بنه در دستور کار است و در اعتبارات تملیکی و ملی امیدواریم آسفالت معابر و طرح هادی تکمیل شود.

وی یادآور شد: ۳۶ روستا در راستای طرح هادی و آسفالت معابر کار انجام شد که به صورت نمادین در روستای بیشه بنه بهشهر به عنوان مرکز بخش یانه سر افتتاح طرح هادی و راه روستایی اجرایی شد.

میرزایی افزود: راه روستای یخکش ۱۱.۵ کیلومتر آسفالت شد و از یخکش تاپارم هم آسفالت می شود تا دسترسی به مرکز بخش آسان تر شود.

وی گفت: دامنه‌مشارکت مردم باید افزایش یابد و انتظار است تا با کمک هم برای توسعه همه‌جانبه تلاش کنیم تا به توسعه دست یابیم.

هاشمی رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بهشهر هم در سخنانی گفت: چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفته و یاد و نام شهدا را گرامی می داریم.

وی افزود: در سال ۱۴۰۱ حدود ۳۰ میلیارد تومان اعتبار داشتیم که ۲۵ میلیارد تومان اعتبار در ۱۸ روستای بخش یانه سر و ۱۸ روستای هزارجریب طرح انجام دادیم و ۱۸ روستا بخش مرکزی و روستایی هم اجرای آسفالت در ۱۰ کیلومتر اجرایی شد.

به گفته هاشمی، مشارکت مردم سهم بسزایی در اجرای طرح هادی و آسفالت معابر دارد که امیدواریم با مشارکت مردم در این بخش تلاش شود.

کد خبر 1748171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha