اجرای اقدامات ماندگار در روستاهای قرچک طی یک سال اخیر

بخشدار مرکزی شهرستان قرچک گفت: خدمت رسانی به روستائیان عزیز از اولویت های دولت مردمی سیزدهم است و در روستاهای قرچک اقدامات ماندگاری صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان های استان تهران، همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر بخشدار مرکزی قرچک با حضور در مسجد المهدی (عج) روستای قشلاق دوم در جمع اهالی این روستا به سخنرانی پرداخت. 
مجید قیصرپناه بخشدار مرکزی شهرستان قرچک با تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر گفت: خدمت رسانی به روستائیان عزیز از اولویت های دولت مردمی سیزدهم است و ما نیز در این راستا سعی کرده ایم گام های موثری بر داریم. 
وی افزود: ما در این روستا با انتخاب دهیار بومی سعی کردیم شرایط خدمت رسانی و پیگیری امور را تسهیل کنیم و در ادامه با پیش بینی پروژه های مختلف کار را به سرعت شروع به پیش بردیم. 
این مسئول تصریح کرد: به یاری خدا و با همت دهیاری و شورای اسلامی روستا طی یک سال گذشته اولین پایانه تاکسی روستایی در کشور در این روستا افتتاح شد،  همچنین احداث پارک، احداث مجموعه ورزشی از دیگر اقدامات ماندگار در این روستا بوده است.
قیصرپناه عنوان کرد: مجموعه اقداماتی که در حوزه های عمرانی و فرهنگی، ورزشی در راستای ایجاد رضایت مندی مردم در این روستا انجام شده است. 
وی در پایان حضور حداکثری در پای صندوق رای را مایه یاس و ناامیدی دشمنان عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: با توجه به نزدیک شدن به ایام انتخابات، به امید خدا شاهد حضور حداکثری روستائیان عزیز پای صندوق های رای خواهیم بود و اهالی این روستا نیز حضور پر رنگ خواهند داشت.

کد خبر 1748204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha