سپاه و بسیج همواره آماده پاسداری از انقلاب اسلامی هستند

سردار کریمی گفت: بسیج و سپاه در پاسداری از انقلاب اسلامی از هر زمانی آماده تر هستند و همواره در راستای خدمت رسانی به جامعه به ویژه مناطق محروم و اقشار کم درآمد تلاش می کند. 

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در افتتاح پروژه های عمرانی و سازندگی بسیج در شهرستان فراهان، ضمن تبریک دهه مبارک فجر گفت: انقلاب اسلامی بزرگترین و مردمی ترین انقلاب عصر معاصر  و الگویی برای سایر انقلاب ها است. 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به تلاش ها و فعالیت های گسترده سپاه و بسیج افزود: این دو نهاد انقلابی در پاسداری از انقلاب اسلامی از هر زمانی آماده تر هستند و همواره در راستای خدمت رسانی به جامعه به ویژه مناطق محروم و اقشار کم درآمد تلاش می کند. 

وی با بیان اینکه ایران در چهل سال گذشته در مقیاس تاریخی، در ابعاد علمی، فناوری، نظامی و... پیشرفت­های قابل ­توجهی داشته است اظهار داشت: از همان آغازین روزهای انقلاب شاهد تلاش های دشمنان در تحریف، تقلیل و تقطیع مؤلفه‌های هویتی انقلاب بودیم و آن ها در طول این 45 سال همه تلاش خود را به‌کار بسته‌اند تا بتوانند به این انقلاب ضربه بزنند. 

وی با بیان اینکه خوشبختانه دشمنان همواره ناکام مانده‌اند، ادامه داد: این مهم به برکت آگاهی و هوشیاری ملت انقلابی ولایتندار و همیشه در صحنه ایران اسلامی است. 


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه انقلاب شکوهمند ایران اسلامی به دوران انحطاط ایرانیان پایان داد، بیان کرد: این انقلاب شکوهمند عزت ملی، خودمختاری، اعتماد به نفس ملی و ما می‌توانیم را جایگزین سرخوردگی، تحقیر ملی، ضعف نفس و ما نمی‌توانیم، کرد.

سردار کریمی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با رهاندن ایران از وابستگی به غرب و شرق و ایجاد استقلال سیاسی و بازگرداندن روحیه اعتماد به نفس ملی مرزهای علمی نوین دنیا را درنوردیده است، خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی در بسیاری از حوزه‌های راهبردی، ایران را در ردیف چند کشور اول جهان قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه نسل جوان و نوجوان امروز کمبودها و نقصان­های موجود در قبل از انقلاب را تجربه نکرده اند، اظهار داشت: تبیین دستاوردهای انقلاب و تلاش های انجام شده در دوران انقلاب و به ویژه دهه اول انقلاب باید برای نسل امروز تبیین شود. 


این مقام مسئول خاطرنشان کرد:امروز با تکیه بر ظرفیت غنی و پشتیبانی توده ها و اقشار مختلف مردم توانسته ایم در بسیاری از میدان پیروز باشیم و توانستیم با پیشرفت های چشمگیر در عرصه های علمی و فناوری، نظامی، صنعتی، اقتصادی این مهم را به اثبات رسانیم.

کد خبر 1748220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha