19 ویژه برنامه در دستور کار کمیته دانشجویی ستاد دهه فجر کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد

مسئول کمیته دانشجویی ستاد دهه فجر کهگیلویه و بویراحمد گفت: به مناسبت گرامی داشت ایام الله دهه فجر 19 ویژه برنامه در دستور کار این کمیته قرار دارد.

حجت الاسلام والمسلمین «امرالله اندرزیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج ضمن تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، بر فضاسازی برنامه‌های دهه فجر تاکید و اظهار کردانقلاب اسلامی ایران انقلابی بود که نه فقط فرعون ایران بلکه فرعون‌های منطقه را به خاک مذلت نشاند.

معاون فرهنگی دانشگاه دولتی یاسوج ضمن گرامیداشت یاد خاطره معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و شهدا، افزود: انقلاب اسلامی ایران انقلابی بود که پیام آن احیاء مجدد انقلاب قرآن و دین است و کسی که انقلاب اسلامی را قبول ندارد، یعنی اسلام را قبول ندارد.

وی در ادامه، به برنامه های کمیته دانشجویی و دانشگاهی ذیل کمیته های ۲۷ گانه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و افزود: دانشگاه یاسوج با همکاری جهاد دانشگاهی و دانشگاه پیام نور موکبی در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن برگزار خواهد کرد.

حجت الاسلام اندرزیان با اشاره به اینکه از طرف این معاونت مسابقه فرهنگی «عکس و دل نوشته» در دستور کار قرار دارد، گفت: ۱۹ بهمن ماه نیز هیئت رئیسه دانشگاه‌ها نشست مشترکی در مقبره شهید طیب خواهند داشت.

وی با بیان اینکه کانون حجاب و عفاف برنامه‌ای تحت عنوان «دختران انقلاب» را در دستور کار دارد، افزود: دیدار با علما و نماینده ولی فقیه در استان و غبار روبی گلزار شهید خوشنام دانشگاه‌ها نیز از دیگر برنامه‌های گرامی‌داشت ایام الله دهه فجر در استان است.

مسئول کمیته دانشجویی و دانشگاهی ستاد دهه فجر دعوت از خانواده‌های کارکنان و همچنین تجمع دانشگاهیان برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن را از دیگر برنامه‌ها دانست و بیان کرد: پارک علم و فناوری نیز دستاوردهای خود را در راهپیمایی ۲۲ بهمن به معرض دید عموم می‌گذارد، ضمن اینکه تشکل‌ها نیز از طریق فضای مجازی بیانیه‌های لازم را منتشر می‌کنند.

وی با اشاره به اعزام حدود ۳۶۰ دانشجو به اردوی «راهیان پیشرفت» در استان بوشهر، خاطرنشان کرد: در این ایام دو کاروان زیارتی به مشهد مقدس نیز اعزام می‌شوند.

حجت الاسلام اندرزیان برگزاری مناظرات با محور انقلاب و همچنین جبهه مقاومت را در دستور کار کمیته دانشجویی و دانشگاهی دانست و گفت: اردوی فعالان فرهنگی نیز به مناسبت گرامی داشت چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران برگزار می‌شود.

کد خبر 1748222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha