انقلاب اسلامی منشاء دستاوردهای ارزشمندی برای کشور بوده است

سرگرد سلیمان‌نژاد گفت: پیروزی انقلاب اسلامی در کشور ما منشاء خدمات بسیار و پیشرفت‌ها و دستاوردهای ارزشمند در بخش‌های مختلف شده که در سایه ایمان به خدا و اتکا به توان داخلی به دست آمده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، سرگرد پاسدار حسین سلیمان‌نژاد  امروز(دوشنبه، ۱۶ بهمن) در جشن پیروزی انقلاب که در محل مسجد امام سجاد(ع) شهرک مهدی(عج) این شهرستان برگزار شد با تبریک دهه فجر، اظهارکرد: انقلاب اسلامی حاصل خون شهیدان، رهبری امام خمینی(ره) و همراهی ملت ایران است.

کارشناس ارشد علوم سیاسی و هادی سیاسی استان گیلان با بیان‌اینکه یکی از نعمت‌هایی که پرودگار متعال به ملت ایران هدیه داده همین نعمت انقلاب اسلامی است که باید قدردان این انقلاب باشیم، افزود: بهترین قدردانی از این نعمت، خدمت به کشور و مردم است و این خدمت‌گذاری نیز باید به نحو احسن انجام شود.

وی تصریح‌کرد: پیروزی انقلاب اسلامی در کشور ما منشاء خدمات بسیار و پیشرفت‌ها و دستاوردهای ارزشمند در بخش‌های مختلف شده که در سایه ایمان به خدا و اتکا به توان داخلی به دست آمده است.

سرگرد سلیمان‌نژاد، دفاع از محرومان و مستضعفان و ایستادگی و مبارزه با ظالمان را از دستاوردهای دیگر انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان‌کرد: جهت دفاع از این دستاوردهای انقلاب اسلامی با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن و همچنین انتخابات ۱۱ اسفند از این دستاوردها دفاع کنیم.

سالار هرمزپور نیز در این جشن با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس، گفت: انقلاب ما، یک انقلاب فرهنگی بود و همه مردم در پیروزی آن سهیم بودند.

مسئول کانون فرهنگی و هنری نورالمهدی(عج) شهرک مهدی(عج) بندر آستارا با بیان‌اینکه انقلاب اسلامی دستاوردهای مهمی برای کشور داشته است، افزود:  دستاوردهای ۴۵ ساله انقلاب اسلامی باید برای نسل امروزی تبیین شود.

وی با اشاره به اینکه وظیفه ما در قبال انقلاب و خون شهدا شناخت دشمن و ثابت قدم ماندن پای آرمان‌های امام راحل و شهدا است، تصریح‌کرد: تکلیف ما در شرایط کنونی، حضور فعال و مؤثر همه آحاد جامعه در انتخابات پیش‌رو در این برهه حساس است.

هرمزپور با اشاره به انتخابات پیش‌رو ۱۱ اسفند، خاطرنشان‌کرد: در ۱۱ اسفند انتخابات‌های خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را داریم که باید از ظرفیت جشن‌های دهه فجر در راستای زمینه سازی برای مشارکت پرشور مردم در انتخابات استفاده شود.

گفتنی است، جشن پیروزی انقلاب در مسجد امام سجاد(ع) شهرک مهدی(عج) بندر آستارا به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و به همت ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر آستارا، قرارگاه اسلامی، امام جماعت، هیئت امناء، پایگاه مقاومت بسیج شهید مورخی برادران، پایگاه مقاومت بسیج حضرت زکیه(س) خواهران، کانون فرهنگی و هنری نورالمهدی(عج) و سازمان مردم نهاد بنیاد فرهنگ ایثار آستارا برگزار شد.

مولودی‌خوانی سخاوت فضلی‌نژاد و رونمایی و اجرای گروه سرود انصارالقائم(عج) پایگاه شهید مورخی از دیگر بخش‌های جشن پیروزی انقلاب بود.

کد خبر 1748233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha