نمایشگاه وقایع نگاری انقلاب ۵۷ در مطبوعات در ایجرود دایر شد

به مناسبت ایام اله دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، نمایشگاه وقایع نگاری انقلاب ۵۷ در آیینه مطبوعات با عنوان «خبر خوان انقلاب» در سالن مجتمع فرهنگی و هنری زرین افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، به مناسبت ایام اله دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، نمایشگاه وقایع نگاری انقلاب ۵۷ در آیینه مطبوعات با عنوان «خبر خوان انقلاب» در سالن مجتمع فرهنگی و هنری زرین افتتاح شد.

۷۰ نسخه از روزنامه‌ های اطلاعات و کیهان که پر شکوه ترین لحظات تاریخ معاصر ایران و لحظه های ناب انقلاب ۵۷ که در ماه‌های دی، بهمن و اسفند چاپ شده  در معرض دید عموم قرار گرفته شده است.

در این نمایشگاه شاهد روایت روزهای خون و قیام و دلاور مردی‌های مردان و زنان آن دوران به منظور آشنایی نسل جوان امروز با نظام حاکم بر روزهای انقلاب و ضرورت حفظ دستاوردها و آرمان‌های اصیل و ناب امام (ره) و انقلاب هستیم.

یکی دیگر از اهداف برپایی این نمایشگاه شناساندن رسالت عظیمی است که روزنامه‌ها، روزنامه‌نگاران و خبرنگاران آن زمان در خصوص اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای مهم ایام انقلاب بر عهده داشتند.

گفتنی است این نمایشگاه از ۱۲ تا ۲۱ بهمن ماه از ساعت ۹ صبح الی ۱۷ عصر برای علاقمندان جهت بازدید دایر می باشد.

کد خبر 1748238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha