حرم شاهچراغ(ع) میزبان مسابقات قرآنی «حضرت حجت(عج)» شد

عزیزی نیا گفت: مرحله نهایی سومین دوره مسابقات قرآنی «حضرت حجت(عج)» با حضور ۱۱۰ نفر در حرم مطهر شاهچراغ علیه السلام شیراز برگزار می شود. 

حسن عزیزی نیا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس گفت: مرحله مقدماتی سومین دوره از مسابقات قرآنی «حضرت حجت عجل الله تعالی فرجه شریف» با حضور قریب به ۳۵۰ نفر در شهرها و استان های مختلف  از جمله شیراز، بندرعباس، تهران، اصفهان، قم، بوشهر، جهرم، مهر، بختگان و....برگزار شد. 

وی افزود: مرحله نهایی این مسابقات به میزبانی شیراز و در حرم مطهر شاهچراغ علیه السلام برگزار می‌شود که ۱۱۰ نفر در این مرحله با یکدیگر به رقابت می پردازند. 

مسئول برگزاری مسابقات حضرت حجت علیه السلام در ادامه بیان داشت: این دوره از مسابقات همزمان با ایام دهه فجر در تاریخ ۱۸ الی ۲۰ بهمن ماه در رشته های شفاهی، کتبی، مفاهیم و گروهی در سه بخش زیر ۱۸ سال، بالای ۱۸ سال و اساتید برگزار می‌شود.

عزیزی نیا در رابطه با نحوه برگزاری این مسابقات گفت: افتتاحیه این مسابقات روز چهارشنبه ساعت ۲۰ می باشد و در روز پنج شنبه از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۱۸ در رشته های مختلف در دارالقرآن حرم مطهر شاهچراغ علیه السلام با یکدیگر به رقابت می پردازند و نفرات برتر در مراسم اختتامیه که با حضور مسئول استانی در روز جمعه ساعت ۹ صبح برگزار می‌شود معرفی می گردند.

کد خبر 1748240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha