آمادگی نیروی هوایی برای تبدیل ایده ها به محتوای آموزشی

سرتیپ دوم ظهوریان گفت: نیروی هوایی آمادگی دارد تا ایده ها را به محتوای آموزشی تبدیل کند و علم با ایمان را توام سازد و در زمینه بصیرت و دشمن شناسی اقدام کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، سرتیپ دوم خلبان امیدرضا ظهوریان امروز(۱۶ بهمن) در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: نیروی هوایی الهی مبتنی بر سایه گام دوم انقلاب با هدف تامین رشد پویا و بهبود شاخص های اقتصاد مقاومتی با رویکردی جهادی و برنامه محوری و نوآوری و خلاقیت فعالیت می کند.

فرمانده پایگاه هوایی شهید حسینی بیرجند در ادامه بیان کرد: نیروی هوایی بحث رونق تولید، استفاده حداکثری از منابع موجود و توجه به معیشت کارکنان و مبارزه با مفاسد اقتصادی را تحقق بخشیده است.

وی با اشاره به اینکه نیروی هوایی با شوق و خودباوری و مجاهدانه و تکیه بر علم در جهت تحقق اهداف انقلاب حرکت می کند، افزود: نیروی هوایی با تکیه بر بیانیه گام دوم انقلاب به دنبال توسعه سبک زندگی اسلامی در بین کارکنان خود است و تلاش دارد تا کیفیت نیروی انسانی در ابعاد مختلف را ارتقا دهد.

سرتیپ دوم ظهوریان ادامه داد: نیروی هوایی آمادگی دارد تا ایده ها را به محتوای آموزشی تبدیل کند و علم با ایمان را توام سازد و در زمینه بصیرت و دشمن شناسی اقدام نموده است.

فرمانده پایگاه هوایی شهید حسینی بیرجند در خصوص فعالیت ها و خدمات نیروی هوایی عنوان کرد: مصادیق بارز نیروی هوایی جهت مردم یاری در حادثه زلزله در نقاط مختلف و به کارگیری از ظرفیت های درمانی طی دوران شیوع کرونا و رسیدگی به وضعیت نیازمندان می توان یاد کرد.

وی با بیان اینکه در استمرار تحریم ها شاهد نزول برکات خداوند در حوزه ساز و کارهای نظامی بودیم، گفت: ساخت هواپیماهای شکاری، استفاده از بوم های هوشمند پرنده و نهضت قطعه سازی گوشه ای از لطف الهی و همت کارکنان نیروی هوایی بوده است.

کد خبر 1748254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha