افتتاح کتابخانه روستایی دنگسرک تبلور عدالت فرهنگی دولت است

احمدی با بیان اینکه حدود ۳۸ کتابخانه در سطح روستاهای استان فعالیت دارند بخشی از این پروژه ها متاسفانه به‌صورت نیمه کاره رها شده، گفت: با هدف عدالت فرهنگی تلاش داریم که پروژه‌های نیمه کاره در حوزه روستا را به سرانجام برسانیم .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، اصغر احمدی- مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران در آئین افتتاح کتابخانه روستایی «مرحوم مجید عرب نوذری» در دنگسرک ضمن گرامیداشت چهل و پنجمین بهار انقلاب اسلامی و تقارن ایام الله فجر با مبعث رسول اکرم حضرت محمد مصطفی(ص) با بیان اینکه خواندن کتاب و افتتاح کتابخانه با ایام بعثت رسول خاتم که معجزه شان کتاب(قرآن کریم) است گره خورده است را ارج می نهیم، اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و همچنین ایجاد عدالت فرهنگی در روستاها در کنار اقدامات عمرانی به دنبال توسعه کتابخانه ها در استان هستیم.

وی با بیان اینکه مردم در جمهوری اسلامی پای کار توسعه فرهنگی هستند، افزود: امسال بالغ بر ۱۰هزار میلیارد تومان پروژه در دهه فجر افتتاح می شود که ۲۰۰پروژه از این تعداد به همت مردم درروستاها ایجاد و بهره برداری می شود.

احمدی بیان کرد: حدود ۳۸ کتابخانه در سطح روستاهای استان فعالیت دارند بخشی از این پروژه ها متاسفانه به‌صورت نیمه کاره رها شده و منجر به این شده که بخشی عمده‌ای روستاهای مازندران از عدالت اجتماعی حوزه فرهنگ کم‌بهره بمانندکه با جدیت به دنبال اتمام این پروژه ها هستیم.
وی تاکید کرد: تلاش داریم که پروژه‌های نیمه کاره در حوزه روستا را به سرانجام برسانیم و اعلام کردیم جاهایی که بنا بر تشخیص اداره کل کتابخانه های عمومی استان ضرورت دارد آماده مشارکت هستیم.
احمدی به مردمی بودن انقلاب و ثابت قدم ماندن ملت پای انقلاب اشاره کرد و خواستار حضور حداکثری مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن و انتخابات ۱۱اسفند شد و گفت: مردم با مشارکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات ولایتمداری و ثابت قدم بودن در عرصه های نظام را به رخ جهانیان خواهند کشید.  

کد خبر 1748260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha