جشن بزرگ انقلاب در گذر ملت زنجان برگزار می شود

فیروزفر از برگزاری بیش از یک هزار و ۵۰۰ برنامه فرهنگی توسط شهرداری در زنجان خبر داد و گفت: به مناسبت دهه فجر و بعد از راهپیمایی ۲۲ بهمن جشن بزرگ انقلاب با برنامه های مفرح در گذر ملت زنجان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، علیرضا فیروزفر، شهردار زنجان امروز در نشست خبری با خبرنگاران با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر، اظهار کرد: دشمن تلاش می کند با دوگانه سازی کشور را دچار تفرقه کنند. وجود مشکلات در کشور را کتمان نمی کنیم و در عین حال وظیفه همه مسئولان است که مشکلات جامعه را حل کنند.


وی با یادآوری اینکه پیشرفت امروز جمهوری اسلامی ایران چشم جهان را خیره کرده است، گفت: امروز پیام انقلاب در دنیا پرچم برافراشته است و به برکت انقلاب اسلامی بسیاری از مظلومان جهان همچون یمن، غزه و فلسطین در برابر استکبار ایستاده است.


شهردار زنجان به دستاوردهای انقلاب در عرصه های مختلف اشاره کرد و افزود: مجد و عظمت انقلاب برای پیروان حق مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی است و به برکت انقلاب مبارزه با سلطه طلبی را شاهد هستیم.


فیروزفر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت ۱۰ سازمان، ۵ معاونت و چهار منطقه در شهرداری زنجان تصریح کرد: به مناسبت دهه فجر و بعد از راهپیمایی ۲۲ بهمن جشن بزرگی با برنامه های مفرح در گذر ملت زنجان برگزار می شود. 


وی از اجرای بیش از یک هزار و ۵۰۰ برنامه فرهنگی توسط شهرداری زنجان در یکسال اخیر خبر داد و افزود: راه اندازی مرکز قرانی برای بانوان و دختران در پارک بانوان زنجان، تهیه فیلم"مانکن" در حوزه تکدی گری و پخش در یکی از سینماهای زنجان، کمک به کمپ های ترک اعتیاد و مشارکت با دادستانی برای راه اندازی  مرکز شوق زندگی بخشی از برنامه های فرهنگی است. 


شهردار زنجان با تشریح عملکرد پروژه های مدیریت شهری زنجان گفت: سال گذشته فاز جنوبی پروژه سبزمیدان به بهره برداری رسید و تعیین تکلیف معبر زینبیه تنها چالشی هست که در این پروژه با آن مواجه هستیم. این معبر باید مسدود شود و ترافیک به دور سبزه میدان هدایت شود، پایش ترافیکی شهر در صورت تصویب شورای ترافیک اجرایی در این محدوده اجرا خواهد شد. 


فیروزفر با یادآوری اینکه معبر پادگان علیرغم مشکلات به بهره برداری رسید، اضافه کرد: پروزه کف سازی بازار که  سال گذشته کلید خورد، امسال نهایی شد، ساختمان بحران شهرداری جنب پارک بانوان در حال اتمام است نهضت آسفالت که از سال گذشته آغاز شده بود امسال با تولید ۸۰ درصد آسفالت شهر توسط کارخانه اسفالت شهرداری توانسته در مجموع ۲۷۰ هزار تن اسفالت ریزی در معابر اصلی و فرعی انجام دهد. 


به گفته شهردار زنجان، بازگشایی برخی معابر، راه اندازی مرکز معاینه فنی، اجرای ۷۰ درصدی مکانیزاسیون آبیاری فضای شهر، نصب سه دستگاه پل عابر پیاده، احداث سه بازارچه در سطح شهر جهت عرضه کالا با قیمت مناسب، اضافه کردن تجهیزات برفروبی، احداث  ۲۰ پارک در سطح شهر، ایجاد دیواره نگاره شهر و اصلاح هندسی برخی میادین شهر از دیگر اقدات شهرداری است. 


فیروزفر به پروژه شهید کریمی به عنوان یکی از پروژه های شهر زنجان در چهار بخش اصلاح هندسی سه راه امجدیه، میدان سپاه، ایجاد زیرگذر میدان مدیریت و روگذر میدان ثمین اجرایی خواهد شد. 


وی با بیان اینکه ساختمان شماره ۷ اتش نشانی به بهره برداری رسید، گفت: با تمهیدات ۲۵۰ میلیارد تومانی ۴۳ دستگاه اتوبوس خریداری شده است که ۲۰ دستگاه وارد ناوگان حمل و نقل شهری شده است و مابقی نیز به تدریج وارد چرخه ناوگان حمل و نقل شهری خواهد شد. 


شهردار زنجان با بیان اینکه به دنبال هوشمندسازی ناوگان حمل و نقل عمومی هستیم، خاطرنشان کرد: تا یک ماه آینده خطوط حمل و نقل منظم را در سطح شهر خواهیم داشت.


وی با بیان اینکه به منظور پایش شهر  ۴۰ دکل برای سامانه های نظارتی امسال در شهر نصب شد، گفت: در زمینه هوشمندسازی سال تحول در زنجان خواهد بود، ۳۵۰ کیلومتر جاگذاری فیبرنوری در سطح شهر داریم که برای سیستم های کنترل شهری گام موثری خواهد بود.

کد خبر 1748285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha