مواکب آگاهی فرهنگی حسینی در مسیر بغداد- کاظمین

به مناسبت سالروز شهادت امام کاظم (ع)، مواکب آگاهی فرهنگی حسینی در مسیر بغداد -کاظمین ترتیب داده شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از النعیم نیوز، موکب‌های آگاهی فرهنگی حسینی امروز دوشنبه به مناسبت سالروز شهادت امام موسی بن جعفر (ع) در جاده بغداد در بسمایة برپا شد. این موکب از طرف دفتر مرجع یعقوبی الرصافه بغداد برپا شده است.

دفتر مرجع یعقوبی در بیانیه‌ای اعلام کرد: این مواکب با شعار«امام موسی بن جعفر(ع) پرتوی از آل محمد(ص)» به مناسبت سالروز شهادت امام موسی بن جعفر (ع) برپا شده است.

در این بیانیه آمده است:موکب های حسینی شرکت کننده در این مراسم، موکب حوراء، موکب مرنا، موکب فرهنگی حسینی در بسمایة، موکب فدک الزهرا (سلام الله علیها)، موکب فرهنگی بدر الدجی، هیئت لواء زینب سلام الله علیها، موکب عزیزان آل الزهرا  است که با حضور بزرگان حوزه علمیه دایر شده است و زائران و سوگوارانی که به سمت کاظمین می‌روند می‌توانند از آن بهره مند شوند.

مواکب آگاهی فرهنگی حسینی در مسیر بغداد- کاظمین

در این بیانیه آمده است: بخدر این موکب‌ها سوگواران یک صفحه از قرآن کریم را قرائت و کسی که دوستش دارند، تقدیم می‌کنند و هر کس ده دقیقه قرآن قرائت کند، کتاب هدیه می‌گیرد و اگر به یک سوال پاسخ دهند، هدیه می‌گیرند و اگر وضو و نماز درست انجام دهند نیز هدیه می‌گیرند.

در ادامه بیانیه آمده است:همچنین در این مواکب به سوالات شرعی زائران پاسخ داده می‌شود و نماز جماعت با سخنرانی بین دو نماز برپا می‌شود.

مواکب آگاهی فرهنگی حسینی در مسیر بغداد- کاظمین

کد خبر 1748329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha