جشنواره‌ بین المللی فیلم فجر نشانه سطح بالای بلوغ فکری واندیشه سینمای ایران است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزاری جشنواره‌ فیلم فجر را نشان دهنده سطح بالای بلوغ فکری واندیشه سینمای ایران دانست که در دنیا حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یاسوج، افتتاحیه چهل و دومین جشنواره فیلم فجر در کهگیلویه و بویراحمد با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل کتابخانه‌های استان، معاون سیاسی و امنیتی استانداری، معاون فرهنگی، هنری سپاه فتح، هنرمندان و اصحاب رسانه در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.
 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در آئین افتتاحیه جشنواره فیلم فجر، یکی از مؤلفه‌های قدرتمند حوزه فرهنگ را جشنواره فیلم فجر دانست و گفت: این جشنواره بین‌المللی است و هفتاد کشور دنیا در این جشنواره مشارکت دارند.

«امین درخشان» برگزاری جشنواره‌ فیلم فجر را نشان دهنده سطح بالای بلوغ فکری واندیشه سینمای ایران دانست که در دنیا حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مباحث مهم این جشنواره بحث‌امید و آگاهی است که در تولید و محتوای فیلم‌های این جشنواره به وضوح قابل مشاهده بوده و جامعه به آن نیازمند است.

درخشان یادآور شد: تولیدات جشنواره که از جهت ژانر، سبک و محتوا در حوزه دفاع مقدس، فیلم‌های کمدی، فیلم‌های انقلابی باید در جشنواره فیلم فجر مورد توجه قرار بگیرند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در سینماهای کشور ۲۲ فیلم اکران می‌شود، گفت: ۱۷ فیلم از چهل و دومین جشنواره فیلم فجر در استان کهگیلویه و بویراحمد از ۱۷ تا ۲۳ بهمن‌ماه در چهار نوبت اکران خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: نام‌گذاری‌ «امید و آگاهی» در جشنواره‌ فیلم فجر همسو با کار ما در انتخابات است.

«سید جواد هاشمی مهر» افزود: دشمن به انتخابات بسیار اهمیت می‌دهد و تمام تلاش خود را برای ناامیدی مردم و تشویق به رای ندادن می‌کند و ما وظیفه داریم شور و اشتیاق انتخابات را در میان مردم زنده نگه داریم.

وی با اشاره به اینکه در چهل و پنجمین طلیعه پیروزی جمهوری اسلامی هستیم، ادامه داد: باید همه‌ سازمان‌ها و ادرات این ایام را گرامی داشته و سعی در اجرای برنامه‌های متنوع در سراسر استان داشته باشیم.

هاشمی مهر گفت: شاهد تحول اساسی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با مدیریت‌ امین درخشان بودیم و برنامه‌های بسیار متنوع برای افزایش و ارتقاء فرهنگ استان برگزار می‌شود.

کد خبر 1748380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha