راه اندازی کاروان پیاده عزاداری شهادت موسی بن جعفر(ع) در ورامین 

در سالروز شهادت هفتمین خورشید آسمان امامت و ولایت کاروان پیاده عزاداری شهادت امام موسی بن جعفر(ع) در ورامین راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان های استان تهران، همزمان با سالروز شهادت حضرت امام موسی کاظم علیه السلام و ششمین روز ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی مراسم عزاداری پیاده در شهر ورامین ظهر امروز سه شنبه(۱۷ بهمن ماه) برگزار شد. 

در این مراسم که با حضور آحاد مردم و روحانیون برگزار شد، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر بوشهر طی سخنانی گفت: در زمان امامت  امام موسی بن جعفر (ع)  خلفای بنی العباس در شقاوت و سنگدلی شهره بودند ولی در ظاهر بسیار دوستدار مکتب اهلبیت بودند و به همین سبب شرایط برای حضرت بسیار سخت بود تا بتوانند مسائل مورد نظر خود را به شیعیان انتقال‌ دهند 
وی افزود: حضرت کاظم علیه السلام در زمان حیات طیبه خود خطوط انحرافی در جامعه  را اصلاح کرد و با جهاد تبیین در سخنرانی های خود کاری کرد که بعد از ایشان مسیر امامت بدون مدعی این جایگاه الهی به حضرت امام زمان (عج) رسید.
صفایی بوشهری نگه داری و مبارزه برای حفظ مکتب اهلبیت را از ویژگی های امام کاظم علیه السلام ذکر کرد و بیان داشت: دشمنان می خواستند از مکتب اهلبیت علیه السلام چیزی نماند ولی حضرت با تمام وجود از آن حراست کرد و جلوی تحریف اسلام و خط امامت ایستاد. 
وی حفظ دین و انقلاب را از برجسته ترین صفات رهبری معظم انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت:دشمن به دنبال تحریف اسلام است و ظهور داعش ها به همین دلیل است ولی اسلام ناب محمدی(ص) به اذعان علمای بزرگ در ایران جاری و ساری است و یکی از آن نشانه های این حقیقت حمایت کامل از ستمدیدگان عالم از جمله فلسطین مظلوم است.

کد خبر 1748537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha