۲۲۶ پروژه عمرانی در شهرستان بویراحمد کلنگ زنی، افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسند

فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: ۲۲۶ پروژه دهه فجر امسال در شهرستان کلنگ زنی و افتتاح شد که تعداد زیادی از آن‌ها در راستای سیاست دولت مبنی بر تکمیل طرح‌های نیمه تمام افتتاحی بودند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یاسوج، با مسئولان استانی و شهرستانی پروژه های عمرانی شهرستان بویراحمد در حوزه زیرسازی و آسفالت معابر روستایی با حجم ۲۵۲ هزار متر مربع و جدول گذاری معابر روستایی با حجم ۵ هزار و ۱۶ متر به نمایندگی از پروزه های عمرانی شهرستان بویراحمد افتتاح شد.

فرماندار شهرستان بویراحمد در این افتتاحیه گفت: این مناطق یک منطقه باتلاقی بود و بیش از ۱۵ سال کار زیرسازی و آسفالت مشاهده نشده بود، اما با وجود مشکلات بالغ بر ۲۵۲ هزار مربع زیر سازی و آسفالت شد که نهضتی در این راستا محسوب می‌شود.

شهرام مهدوی مطلق گفت: این آسفالت به همت دهیاران و شوراهای این مناطق و از منابع سکونت‌گاه‌های شهری و بازآفرینی تامین شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با تسلیت شهادت امام موسی کاظم و با گرامی داشت ایام الله دهه فجر گفت: در ایام دهه فجر طرح‌ها و پروژه‌های دهه فجر به بهره‌برداری یا کلنگ‌زنی می‌شود.

سید جواد هاشمی مهر با بیان اینکه طرح‌ها و پروژه‌های مورد نیاز با ۲۲۶ پروژه عمرانی در شهرستان بویراحمد کلنگ زنی افتتاح و بهره‌برداری می‌شود، افزود: این پروژه با هزینه هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مهاجرت پذیری شهر یاسوج نیازمند توجه مسئولان است که امروز بالغ بر ۱۶ پروژه تکمیل شده و امروز به نمایندگی از این پروژه زیرسازی و آسفالت معابر روستایی و جدول گذاری معابر روستایی افتتاح می‌شود

مهدوی مطلق گفت: افتتاح و کلنگ زنی ۲۲۶ پروژه در شهرستان بویراحمد نشان از خدمات و تلاش‌های نظام اسلامی برای خدمت رسانی است.

کد خبر 1748588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha