بهره برداری ۲۶ طرح عمرانی و خدماتی در لشت نشاء

۲۶ طرح عمرانی و خدماتی امروز با حضور جمعی از مسئولان محلی و شهرستانی به بهره برداری رسید.‌

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، کیا عاشوری فرماندار رشت صبح امروز (سه شنبه ۱۷ بهمن) در ششمین روز از دهه مبارک فجر، در بدو ورود به بخش لشت نشاء و به عنوان نخستین برنامه کاری خود، ضمن حضور در گلزار شهدای این شهر و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان گرانقدر این بخش، اظهار داشت: دولت سیزدهم مصمم است تا بدور از شتابزدگی و تاثیر پذیری از شبهه افکنی ها و تبلیغات سوء دشمنان خارجی و خود تحقیری متوهمان داخلی، گام به گام مسیر رفع موانع توسعه، محرومیت‌زدایی و کسب موفقیت در عرصه های مختلف داخلی و بین المللی را بپیماید.

نماینده عالی دولت در مرکز گیلان‌با اشاره به این مطلب که با اراده و تلاش شبانه‌روزی خادمان مردم در دستگاه های مختلف، امروز شاهد به بار نشستن ۲۶ طرح با صرف اعتباری بالغ بر ۴۶ میلیارد تومان در بخش لشت نشاء هستیم، تصریح کرد: مسیر رفع کمبودها ادامه خواهد یافت و یقین بدانید با نعمت داشتن رهبری فرزانه، در کنار همدلی مثال زدنی مردم و مسئولین، حرکت شتابان کشور در مسیر توسعه با تحریم متوقف نخواهد شد.

فرماندار شهرستان رشت افزود: ترمیم و روکش آسفالت راه روستایی نوحدان_جوریاب، ترمیم و روکش آسفالت جوریاب، ترمیم و روکش آج بوزایه و ترمیم و روکش آسفالت املیدان با اعتبار ۹ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان به همت اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان از پروژه‌های افتتاح شده، ششمین روز دهه فجر می باشد.

عاشوری گفت: افتتاح متمرکز ۱۱ پروژه برق رسانی در بخش لشت نشا با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان از جمله اقدامات شرکت برق شهرستان بوده که نقش مهمی در پایداری شبکه، برق رسانی و توسعه خدمات رسانی بهتر به مشترکان این بخش را دارد.

فرماندار رشت با اشاره به افتتاح همزمان ۸ پروژه عمران شهری در شهر لشت نشا با اعتبار بالغ بر ۲۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان، تصریح کرد: با همت شهرداری لشت نشا پروژهای شاخصی چون احداث،تعریض و آسفالت بلوار شهید بهشتی، لوله گذاری و جمع آوری آب های سطحی و احداث پل خیابان استاد معین امروز به صورت همزمان به بهره برداری رسید.

وی اظهار کرد: افتتاح خانه بهداشت روستای لیچاه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان، از دیگر پروژه‌های بخش لشت نشا بود که امروز به بهره برداری رسید.

کد خبر 1748589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha