طرح رایحه خدمت توزیع برق استان مرکزی در اراک اجرا شد

همزمان با دهه مبارک فجر پیروزی انقلاب اسلامی، طرح رایحه خدمت شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در راستای تکریم ارباب رجوع در اراک اجرا شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، همزمان با دهه مبارک فجر پیروزی انقلاب اسلامی، طرح رایحه خدمت شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در راستای تکریم ارباب رجوع در اراک اجرا شد.

در این طرح، دیدار مستقیم و چهره به چهره با مردم شهرستان اراک با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت توزیع برق استان مرکزی و پاسخگویی به درخواست های مراجعین انجام شد.

اجرای این طرح، خدمتی شایسته به شهروندان و مراجعین استان است و با برگزاری چنین برنامه هایی می توان پل های ارتباطی بهتری بین مردم و مسئولین جهت رفع مشکلات ایجاد کرد.

شرکت های توزیع برق پیشانی ارتباطی صنعت برق با مردم هستند و اجرای این برنامه ها در این شرکت ها نقش بسزایی در بهبود خدمت رسانی دارد.

همچنین به دنبال  اجرای این طرح، دیدار با خانواده های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در برنامه قرار دارد.

بهره برداری از ۲۵پروژه توزیع برق فراهان با اعتبار ۲۳۵میلیارد ریال

طرح رایحه خدمت توزیع برق استان مرکزی در اراک اجرا شد

مدیرعامل توزیع برق استان مرکزی در این راستا به شبستان گفت: افتتاح ۳پروژه هوشمند سازی شبکه و لوازم اندازه گیری و اصلاح و بهینه سازی شبکه توزیع برق ۱۰روستا در قالب طرح بهارستان از جمله طرح های قابل افتتاح توزیع برق فراهان در دهه فجر است.

وی احداث، اصلاح و بهینه سازی ۴پروژه بزرگ روشنایی معابر و احداث و بهینه سازی ۱۱پروژه شبکه توزیع برق را از دیگر طرح های افتتاحی دهه فجر در شهرستان فراهان دانست.

افتتاح ۲۷پروژه توزیع برق کمیجان باحضور استاندار مرکزی

محمودی در ادامه با بیان اینکه همزمان با دهه فجر، ۲۷ پروژه توزیع برق کمیجان با حضور استاندار مرکزی با اعتباری بالغ بر ۹۲میلیارد ریال افتتاح شد، گفت: نصب ۵ سکسیونر گازی با هدف کنترل بار و ایجاد قدرت مانور و نصب چهار دستگاه ترانسفورماتور هوایی از جمله پروژه های افتتاحی توزیع برق کمیجان در دهه فجر است.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان مرکزی ادامه داد: اصلاح شبکه فشار ضعیف هوایی نقاط مختلف شهر میلاجرد و ۲۵روستای شهرستان از جمله  تکیه ،راستگردان ،کوت آباد، اسفندان، فتح آباد، محمودآباد،سوران و امامزاده عباس و اصلاح شبکه توزیع برق وپست هوایی روستای یساول، یاسبلاغ،سیجان، یوسف کهریزی، محمودآباد از دیگر پروژه های افتتاح شده توزیع برق کمیجان در دهه فجر است.

کد خبر 1748682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha