اعزام ۱۲ مدیرکانونی زنجان برای شرکت در رویداد توانمندسازی مدیران و مربیان کانون‌های مساجد

اسلامی از اعزام ۱۲ نفر از مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان به رویداد توانمندسازی مدیران و مربیان کانون های مساجد در روزهای ۲۶ و ۲۷ بهمن ماه در تهران خبر داد.

محسن اسلامی، مدیرستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان از اجرای رویداد توانمندسازی مدیران و مربیان کانون های فرهنگی هنری مساجد خبر داد و گفت: ۱۰ مدیر از کانون فرهنگی هنری قرآنی و ۲ مدیر از کانون فرهنگی هنری تربیتی استان زنجان به این دوره اعزام خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه ۳۸۶ باب کانون فرهنگی هنری مساجد در استان زنجان وجود دارد، گفت: ۲۵ باب کانون تخصصی خواهران نیز در استان تاسیس شده است که فعالیت های تخصصی در حوزه بانوان و دختران در دستور کار آنان قرار دارد.

مدیرستاد کانون های مساجد استان زنجان با تاکید بر اینکه ۵۸ درصد کانون های مساجد استان زنجان روستایی و ۴۲ درصد شهری هستند، تصریح کرد: کانون های مساجد گسترده ترین شبکه اجتماعی در سطح کشور هستند که عدالت فرهنگی را در دورافتاده ترین نقاط به محرومان برقرار کرده اند.

به گفته اسلامی، رویداد توانمندسازی مربیان و مدیران کانون های مساجد کشور در راستای اجرای طرح های توانمندسازی مربیان و مسجد پایگاه قران روزهای ۲۶ و ۲۷ بهمن ماه در تهران برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این دوره آموزشی درموضوعات خوانش فرهنگ، منازعه فرهنگ، مسائل فرهنگ و تربیت، امروز تربیت و اقدام تربیت برگزار می شود.

کد خبر 1748725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha