از پیش‌بینی نتیجه بازی ایران-قطر تا عدم تعطیلی ۲۱بهمن

معاون پارلمانی رییس جمهور با بیان اینکه دولت برنامه ای برای تعطیلی روز شنبه ۲۱ بهمن ندارد، گفت: موضوع تعطیلی روز شنبه ۲۱ بهمن ماه به خود کارکنان واگذار شده تا در صورت تمایل از مرخصی استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، سید محمد حسینی، در حاشیه نشست هیئت دولت در جمع خبرنگاران حضور یافت و به سوالات آنها پاسخ داد.

معاون پارلمانی رییس جمهور در خصوص تعطیلی روز شنبه ۲۱ بهمن گفت: در صورتی که در دولت بنا بر این بود که روز شنبه ۲۱ بهمن تعطیل شود، در جلسه امروز اعلام می شد.

وی ادامه داد: موضوع تعطیلی روز شنبه ۲۱ بهمن ماه به خود کارکنان واگذار شده تا در صورت تمایل از مرخصی استفاده کنند.

حسینی خاطرنشان کرد: در حال حاضر برنامه ای برای تعطیلی روز شنبه نداریم البته ممکن است تصمیم جدیدی اتخاذ شود. موضوع تعطیلی شنبه ۲۱ بهمن در جلسه امروز هیئت دولت مطرح شد اما تصمیمی درباره آن اتخاذ نشد.

معاون پارلمانی رییس جمهور ضمن آرزوی موفقیت برای ملی پوشان کشورمان گفت: امیدواریم همان طور که همواره شاهد موفقیت های ورزشکاران عزیز کشورمان بودیم امشب نیز دل ملت ایران در شب مبعث پیامبر اسلام (ص) شاد شود.

حسینی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در صورت راهیابی ایران به فینال، رئیس جمهور برای تماشای مسابقات تیم ملی ایران به قطر خواهد رفت یا خیر؟ گفت: رئیس جمهور به ورزشکاران علاقه‌ خاصی دارند و شما شاهد بودید که زمانی که تیم ملی فوتبال در جمع چهار تیم قرار گرفت، بلافاصله با تیم ملی تماس تلفنی گرفتند و نسبت به ورزشکاران ابراز خرسندی کردند، حال باید ببینیم با این هجمه کاری آیا ایشان می‌توانند حضور یابند یا خیر.

معاون پارلمانی رییس جمهور با اشاره به سوابق ورزشی خود در عرصه فوتبال گفت: نتیجه بازی ایران و قطر را دو بر یک به نفع ایران پیش بینی کرد.

 تعطیلی شنبه هفته آینده بعید است

میثم لطیفی، رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور نیز در حاشیه جلسه هیات دولت و در پاسخ به سوالی مبنی تعطیلی شنبه  ۲۱ بهمن ماه گفت: درباره تعطیلی روز شنبه هفته آینده که بین روزهای تعطیل جمعه ۲۰ و یکشنبه ۲۲ بهمن قرار دارد، باید هیأت وزیران تصمیم بگیرد.

کد خبر 1748744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha