زن مظهر خلقت و اسما الهی است

مدیر کل امور بانوان شهرداری تهران گفت: زنان مظهر خلاقیت خدا هستند و حضرت فاطمه (س) علت و مبدا آفرینش خداوند است.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، مریم اردبیلی،  استاد دانشگاه، آینده پژوه و مشاور و مدیر کل امور بانوان شهرداری تهران، صبح چهارشنبه در جشن بزرگ انقلاب که با عنوان «ریحانه های ایران زمین» در سالن ۳ هزار نفری شهیدان آهندوست ارومیه برگزار شد، ضمن تبریک دهه فجر، گفت: حضور در میان شیرزنان استان آذربایجان غربی باعث افتخار بوده و موضوع بعثت برای زنان عالم یک اتفاق بزرگ است. 

وی افزود: خداوند به پیامبر (ص) فرمودند؛ اگر تو نبودی من آسمان‌ها و زمین را خلق نمی کردم ولی نور فاطمه (س) قبل از زمین و آسمان‌ها خلق شد و خداوند یک زن را علت و اساس و مبدا آفرینیش قرار داده است.

اردبیلی ادامه داد: در طول تاریخ دو خط سیر در مورد بانوان داریم یکی نگاه اولیا و انبیا اسلامی به زنان و دختران و دیگری نگاه بقیه به زنان و دختران است و تمام کسانی که تصور می کنند زنان بی‌ارزش هستند جز کفار می باشند.

مدیر کل امور بانوان شهرداری تهران ادامه داد: امام (ره) فرمودند؛ اگر زنان نبودند، انقلاب نبود و مقام معظم رهبری فرمودند؛ زنان و دختران پیشران انقلاب هستند و زنان مومن در عرصه های مختلف به‌عنوان الگوی زنان می باشند.

کد خبر 1748755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha