سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری کرمان و ستاد کانون های مساجد استان تفاهم نامه همکاری امضا کردند

سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان، همزمان با ایام الله دهه فجر، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان، همزمان با ایام الله دهه فجر، چهارشنبه(۱۸ بهمن) تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

هدف از این تفاهم نامه هم افزایی دو دستگاه جهت استفاده از ظرفیت جوانان و نوجوانان نخبه عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد و برنامه ریزی و توسعه آموزش های علوم قرآنی، فرهنگی، هنری و دینی اعم از تولید فیلم، هنرهای نمایشی و... است.

برگزاری دوره های مختلف "آموزش یو تربیتی، اجرای برنامه ها و همایش های مشترک، ایجاد راهکار برای استفاده حداکثری از بچه های مسجد رد رویدادهای شهری، مشارکت بچه های مکسجد در برنامه های زیباسازی شهر کرمان، تقویت ستادهای مردمی مسجد و محله از موضوعات این تفاهم نامه است.

سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری کرمان و ستاد کانون های مساجد استان تفاهم نامه همکاری امضا کردند

علی مهدی خانی، مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان با بیان اینکه شاید بسیاری از ظرفیت های کانون های مساجد برای مسئولین ناشناخته باشد اما ۲۶ هزار کانون در زمینه های مختلف در کشور در حال فعالیت هستند؛ اظهار کرد: بار سنگینی در کانون های مساجد روی دوش ما است و نیاز به همراهی سایر سازمان ها است.

وی نسل جوان را مخاطب مشترک بسیاری از نهادها دانست که برای توجه به این نسل باید تقسیم کار میان این نهادها انجام شود.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان با اشاره به تقارن عید نوروز و ماه مبارک رمضان از آماده بودن طرحی با این محوریت برای مساجد خبر داد.

عبدالرضا شیخ شعاعی، مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان هم با تأکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت های مشترک دو نهاد در اجرای برنامه برای نسل جوان؛ گفت: باید به کانون های مساجد به عنوان یک ظرفیت ویژه و توان کاملاً مردمی توجه شود و با طرح و برنامه مناسب از این ظرفیت در جهت اهداف مشترک استفاده کرد.

کد خبر 1748782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha