مهمانی لاله‌ها نماد مقاومت ملت ایران است

حجت الاسلام عبدی گفت: مهمانی لاله ها نماد مقاومت ملت ایران است، زیرا اقتدار و عزت امروز ایران در دنیا مرهون ایثار، مقاومت و ایستادگی شهیدان گرانقدر است که با خون پاکشان انقلاب را بیمه کردند.

مهدی عبدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری  آئین مهمانی لاله ها همزمان با سراسر کشور در کرمانشاه، گفت: این مراسم به منظور زنده نگه داشتن نام و یاد و راه شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس و ادای احترام به مقام شامخ و رفیع شهدا و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور آحاد مردم و مسئولان استانی، نظامی و انتظامی در گلزار شهدای کرمانشاه برگزار خواهد شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: دهه فجر را مایه فخر و غرور نظام مقدس جمهوری اسلامی است و این ایام نیکو برای ما یادآور تاریخ پرافتخار انقلاب است زیرا این نهضت مردمی به واسطه خون شهدا و زحمات ایثارگران به ثمر رسید و رشد و نمو کرد.  

وی خاطر نشان کرد: نوزدهم بهمن‌ماه، هشتمین روز از ایام‌الله دهۀ‌ مبارک فجر چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند و غرورآفرین انقلاب اسلامی مصادف با مبعث حضرت رسول اکرم(ص) و روز میهمانی‌لاله‌ها است که با عنوان انقلاب‌اسلامی؛ پیامبر مهربانی، وحدت اسلامی، ایثار و شهادت نامگذاری شده است.

حجت الاسلام عبدی تصریح کرد: گرامیداشت نام و راه روشن شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس و ادای احترام و تجلیل از مقام شامخ و رفیع آنان وظیفه هر مومن آزاده ای است.

رئیسرییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه اظهار کرد: مراسم  میهمانی لاله ها در کرمانشاه با حضور معنوی و گستردۀ خانواده های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان، ایثارگران انقلاب اسلامی و مردم شریف و مؤمن و جوانان برومند استان رأس ساعت ۱۱ صبح پنجشنبه۱۹ بهمن  جاری در جوار مزار مطهر شهدای والامقام  برگزار و در پایان نیز مزار مطهر شهدای گرانقدر گلباران می شود.

کد خبر 1748811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha