بهره‌برداری از ۴۵۶ پروژه روستایی به مناسبت دهه فجر در خراسان جنوبی

عباس‌زاده گفت: در دهه فجر امسال ۴۵۶ پروژه عمرانی و زیرساختی با حدود یک‌هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان در مناطق روستایی استان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، علیرضا عباس‌زاده امروز چهارشنبه (۱۸ بهمن) در آئین اعزام کاروان تجهیزات خانه‌های ورزشی استان اظها کرد: مردم در کنار همه کارهای بزرگی که در حوزه عمرانی و زیرساختی انجام و در مناسبت‌های مختلف افتتاح می‌شود، یکسری نیازمندی‌های ضروری دیگر از جمله تجهیز خانه‌های ورزش روستایی برای ایجاد نشاط و شادابی اجتماعی را درخواست دارند.

وی بر توجه و تأمین زیرساخت‌های ورزشی در مناطق مختلف به ویژه روستاها تأکید کرد و افزود: در طی دو سال اخیر به همت دولت سیزدهم بیش از ۴۰۰ خانه روستایی استان خراسان جنوبی تجهیز شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: در دهه فجر امسال ۴۵۶ پروژه عمرانی و زیرساختی با حدود یک‌هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان در مناطق روستایی استان به بهره‌برداری رسید.

عباس‌زاده با بیان اجرای یک میلیون ۸۰۰ هزار متر مربع اجرای طرح هادی و آسفالت معابر روستایی، تصریح کرد: طرح هادی ۴۹۵ روستای این استان در دولت سیزدهم اجرایی شده است که نسبت به هشت سال قبل ۱.۵ برابر رشد داشته است.

وی گفت: اکنون در حکمرانی جامعه باید به همه ساحت‌های مختلف جامعه بپردازیم که یکی از مهمترین و اساسی‌ترین نیازهای مردم که شادی و نشاط به دنبال دارد همین تأمین زیرساخت‌های ورزشی و تجهیز خانه‌های ورزش است که اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی باید تلاش کنند که سهم بیشتری از این مهم را در اختیار مردم به ویژه روستاییان قرار دهیم.

کد خبر 1748819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha