رفع محدودیت ها و ضعف های زیست محیطی نیازمند منابع ارزی است

احمدی گفت: بهشهر با داشتن کارخانه کمپوست دریافت کننده زباله های شرق است که دارای محدودیت و ضعف است و برای رفع معضلات نیازمند حمایت محیط زیست هستیم و امیدواریم از منابع ارزی برای توسعه پسماند زباله و طرح های مختلف زیست محیطی بهره مند شویم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، یاسر احمدی _ شهردار بهشهر هم چهارشنبه‌ (۱۸ بهمن) در اختتامیه سومین‌جشنواره ملی عکس فلامینگو در سالن ارشاد بهشهر اظهار کرد: زیست کره میانکاله دارای نقاط قوت و ضعف است و برای بهره برداری و شناساندن بهتر این ظرفیت زبانی بهتر از هنر نیست.

وی افزود: جشنواره عکس فلامینگو ظرفیتی مهم برای شناساندن میانکاله است که با ممارست و پیگیری دبیرخانه، فرماندار، ارشاد اسلامی، محیط زیست، منابع طبیعی و همکاران شهرداری است.

به گفته شهردار بهشهر، شهرداری با داشتن کارخانه کمپوست دریافت کننده زباله های شرق است که دارای محدودیت و ضعف است و برای رفع معضلات نیازمند حمایت محیط زیست هستیم و امیدواریم از منابع ارزی برای توسعه پسماند زباله و طرح های مختلف زیست محیطی بهره مند شویم.

احمدی گفت:این جشنواره از سال‌های آینده در ۲۷ دی ماه به عنوان روز میانکاله برگزار می شود تا بهره برداری بیشتری انجام شود.

سبزی عضو شورای اسلامی شهر بهشهر هم در سومین جشنواره ملی عکس فلامبنگو خاطر نشان کرد: انار اشرف، میانکاله، فلامینگو از داشته های ماست.

وی افزود: هدف کلی ما معرفی میانکاله به عنوان منابع ارزشمند اشرف البلاد است که در حال از دست رفتن است.

سبزی اظهار کرد: متاسفانه داشته های خود را از دست دادیم و میراث در حال از دست رفتن است و این جشنواره ها گامی برای شناساندن ظرفیت های ماست.

کد خبر 1748866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha