فعالیت نمایشگاه انقلاب در مدارس دخترانه شیروان

مدیر آموزش و پرورش شیروان گفت: فضاسازی، آذین بندی و برپایی نمایشگاه انقلاب در مدارس دخترانه شهرستان به مناسبت ایام الله دهه فجر با کمک و مساعدت بسیج شهید رجایی و بسیج خواهران اجرایی شد.

فرامرز شجاعی، مدیر آموزش و پرورش شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: در این نمایشگاه ها با همت معلمان، مدیران و دانش آموزان عکسایی از امام خمینی(ره)، رهبر انقلاب، مجاهدت های مردم در دوران دفاع مقدس، ایثار و از خودگذشتگی جوانان در جبهه های نبرد با دشمنان، شهیدان و خانواده های آنان به نمایش گذاشته شده است.

وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه، دیروز، امروز و فردای انقلاب را روایت می کند و بسیار امیدآفرین نیز هست.

شجاعی عنوان کرد: در برخی از غرفه های این نمایشگاه نیز به حوزه بانوان بعد از انقلاب اشاره شده که مهمترین نکته آن تغییر نگرش نسبت به نقش و جایگاه زنان در جامعه می‌باشد که الگوهای عملی آن در تمام کشور مشهود است.

مدیر آموزش و پرورش شیروان بیان کرد: نوجوانان در بازدید از این نمایشگاه با دید عمیق خود می توانند به تحلیل مسایل مربوط به انقلاب بپردازند که همین مساله یکی از دستاوردهای عظیم انقلاب که با هجمه و تهاجم فرهنگی دشمن نیز همراه است، خواهد بود.

شجاعی تصریح کرد: برخی از این دانش آموزان با حضور در این نمایشگاه بینش عمیق تری را نسبت به انقلاب کسب خواهند کرد چرا که شرکت در انتخابات را یک حق و یک فرصت برای تغییر سرنوشت خود می‌دانند و نه صرفا یک تکلیف.

کد خبر 1748911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha