بهره برداری از یک مدرسه روستایی در یاسوج به همت بنیاد خیریه موج مهربانی

الطافی گفت: به همت بنیاد خیریه موج مهربانی دبستان ۹ کلاسه شهید عزت اله حبیب پور در منطقه مهریان حاشیه شهرستان یاسوج افتتاح شد.

مهرداد الطافی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس با اشاره به راه اندازی دبستان شهید عزت اله حبیب پور در منطقه مهریان حاشیه شهرستان یاسوج، گفت: این پروژه در زمینی به مساحت هزار و ۷۵ متر مربع و زیربنای هزار و ۳۷ متر در قالب ۹ کلاس درس احداث شده است.

وی اعتبار هزینه شده برای این پروژه را ۱۵ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: اعتبار احداث این پروژه توسط خیر نیکوکار امیرهادی انصاری و مشارکت بنیاد خیریه موج مهربانی و همکاری اداره کل نوسازی تامین شده است.

مدیرعامل بنیاد خیریه موج مهربانی با اشاره به اینکه این بنیاد خیریه امسال در حوزه مدرسه سازی به همت و تلاش ستودنی اعضای داوطلب و جذب خیرین ۲۴ مدرسه خیرساز را کلید زده است، بیان کرد: تا پایان امسال ۱۸ مدرسه به بهره برداری می رسد.

الطافی با اشاره به اینکه سهم استان کهگیلویه و بویراحمد ۹ مدرسه بوده است، گفت: مدرسه ۹ کلاسه شهید عزت الله حبیب پور در روستای مهریان  یکی از این مدارس است که به نیت و یاد سید هاشم حداد امروز به میمنت دهه پرفروغ فجر افتتاح و به بهره برداری رسید.

کد خبر 1748956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha