۲۲ بهمن مظهر اقتدار ملی است

حجت الاسلام امیدی «۲۲ بهمن» را به منزله مظهر اقتدار ملی دانست و گفت: با ظهور انقلاب اسلامی وابستگی به غرب از بین رفت.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، حجت الاسلام نصرت امیدی_ امام جمعه بندرکیاشهر در خطبه های نماز امروز(جمعه، ۲٠ بهمن) با بیان اینکه شیطان همواره در صدد است تا عزت و کرامت انسان را خدشه دار کند گفت: راه عدم تبعیت از شیطان، تقوا است.  

وی افزود: مهمترین و محکمترین پناهگاه تقوا است و کسی که اهل تقوا باشد و تقوا پیشه کند خداوند او را حفظ می کند 

حجت الاسلام امیدی در ادامه با اشاره به اینکه در آستانه پیروزی غرور آفرین و شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و سقوط رژیم شاهنشاهی هستیم، تصریح کرد: ۲۲ بهمن، به منزله مظهر اقتدار ملی است.  

وی خاطر، نشان کرد: ‌۲۲ بهمن زنده بودن و با نشاط بودن ملت سلحشور و انقلابی ایران را در صحنه بین الملل به تصویر خواهد کشید.
 
حجت الاسلام امیدی اذعان کرد: برای این حضور همه باید تلاش کنیم و این حضور و مشارکت عمل صالح است چرا یکی از مصادیق توصیه به حق، حضور حداکثری در راهپیمایی ۲۲ بهمن است.  

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران استقلال فرهنگی و سیاسی را برای ملت عزیز ایران به ارمغان آورد در حالی که این استقلال سیاسی در رژیم شاهنشاهی وجود نداشت.  

حجت الاسلام امیدی گفت: انتخاب مسئولین و انتصاب آنها از ابتدایی ترین حق کشور است اما وابستگی به پهلوی به حدی بود که با نظر مستقیم به غرب صورت می گرفت که این ذلت است.  

وی با تاکید بر اینکه، با ظهور انقلاب اسلامی وابستگی به غرب از بین رفت افزود: یکی از معجزات انقلاب «جوانان» هستند، زیرا جوانانی که نه انقلاب، نه امام و نه هشت سال دفاع مقدس را دیده اند نیز مانند بزرگانی چون همت، باکری و خرازی ها و... مدافع حرم و امنیت و... شدند و پای آرمان های این انقلاب ایستادند.  

حجت الاسلام امیدی تصریح کرد: با حضور همین جوانان شاهد از بین رفتن رژیم اشغال گر خواهیم بود چرا که هنوز ایستادگی مردم فلسطین نشان از این حضور دارد. 

وی در ادامه بیان کرد: امروز جوانان در زمینه توسعه، عمران، کشاورزی، نانو فناوری، تولید داروهای ضد سرطان و ... به رشد و شکوفایی رسیده اند و این گویای این حقیقت است که انقلاب اسلامی، عزت ملی را به ارمغان آورده است.  

حجت الاسلام امیدی گفت: ما با عدالت اجتماعی مورد نظر اسلامی فاصله داریم و
 در زمینه برنامه ریزی اقتصادی دچار مشکل هستیم ازین رو، التزام به شاخصه اتحاد و همدلی را باید رقم زد.  

وی در ادامه ضمن قدردانی از وزارت اطلاعات بخاطر ضربه فرامرزی که به سازمان موساد وارد کرد اظهار کرد: تاثیرات راهبردی مقاومت و شبکه مقاومت موجب افول آمریکا شده است.  

حجت الاسلام امیدی با تاکید بر اینکه امریکا باید تاریخ را مطالعه کند، اضافه کرد: آمریکا باید تصمیم بگیرد، هدف جبهه مقاومت از بین رفتن رژیم اشغالگر است.  

وی با اشاره به انتخابات مهمی که برای کشور و مردم در پیش است افزود: برگزاری پرشور انتخابات و حضور همگانی مردم در پای صندوق های رای تامین کننده امنیت کشور است.  

حجت الاسلام امیدی با تاکید بر اینکه، دشمن از پشتوانه مردمی نظام  بیش از امکانات تسلیحاتی در هراس است، اظهار کرد: در کشور مشکلات و گرفتاری هایی وجود دارد که بخشی به کم  کاری و بخشی به تحریم ارتباط دارد اما در هر حال مردم قدرشناسی داریم که همیشه به میدان آمده اند و در صحنه های حساس تصمیم گیری حضور داشته اند.

گفتنی است، پیش از برپایی نماز جمعه میز خدمت با حضور اکثر دستگاه های اجرایی گاز، آب و فاضلاب، برق، جهادکشاورزی، پست، آموزش و پرورش، مخابرات، تامین اجتماعی، فنی و حرفه ای و... برگزار و مردم مستقیم مشکلاتشان را به سمع و نظر مسئولین رساندند.

۲۲ بهمن مظهر اقتدار ملی است

۲۲ بهمن مظهر اقتدار ملی است

۲۲ بهمن مظهر اقتدار ملی است

۲۲ بهمن مظهر اقتدار ملی است

کد خبر 1749058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha