اقتدار نیروی هوایی ارتش روبه پیشرفت است

فرمانده نیروی هوایی شهید بابایی اصفهان گفت: اقتدار نیروی هوایی ارتش روبه پیشرفت بوده و سال به سال بر توانمندی و فعالیت حرفه ای آن افزوده می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، امیر سرتیپ خلبان «صمد نوری» در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه اصفهان به مناسبت ۱۹ بهمن روز نیروی هوایی اظهارداشت: یکی از افتخارات کشور و نظام، وجود نیروی هوایی مقتدر در یگان های نظامی است.

فرمانده نیروی هوایی شهید بابایی اصفهان افزود: اقتدار نیروی هوایی ارتش روبه پیشرفت بوده و در دوران پس از انقلاب بر توانمندی خود افزوده و وابستگی ها را کاهش می دهد.

وی ادامه داد: در این سال ها توانمندی و فعالیت حرفه ای این یگان افزایش یافته و توانست مرزهای هوایی کشور را حفظ کند که زمین گیری جنگنده و هواپیماهای دشمن نمونه ای از این اقدامات محسوب می شود.

فرمانده نیروی هوایی شهید بابایی اصفهان با اشاره به شعار ما مقتدریم نیروی هوایی ارتش تصریح کرد: عوامل این نیروی نظامی با تحمل مشکلات و با اتکا به ظرفیت های داخلی توانسته اند تجهیزات را توسعه بدهند و در برابر دشمن ایستادگی کنند.

وی خاطرنشان کرد: نیروی هوایی ارتش تا به حال با بکارگیری ظرفیت های نظامی و تجهیزات نوین مانع از حرکات دشمن در مرزهای هوایی و آسمان کشورمان شده که همکاری دیگر دستگاه ها نیز حائز اهمیت است.

امیر سرتیپ نوری یادآورشد: مسیر پیشرفت نظامی کشورمان همچنان باز بوده و با بکارگیری توان داخلی، وابسته به دیگر کشورها را از بین می برد.

وی اذعان داشت: تجهیزات به روز نظامی و ناوگان هوایی باعث شده تا آسمان ایران امن و جنگنده های توانمندی تولید و در موقع لزوم استفاده شود.

کد خبر 1749088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha