تردد حدود ۳۰۰ هزار خودرو در محورهای مواصلاتی گیلان

نیک فهم از تردد حدود ۳۰۰ هزار خودرو در محورهای مواصلاتی گیلان طی ۲ روز گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، غلامعلی نیک فهم، امروز (جمعه ۲۰ بهمن) در جمع خبرنگاران، از افزایش تردد خودرو طی ۲ روز گذشته در محورهای مواصلاتی گیلان خبر داد و گفت: در این مدت ۲۶۹ هزار و ۸۴۶ خودرو در محورهای مواصلاتی گیلان تردد داشتند.


مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای گیلان به ورود خودرو طی ۲ روز گذشته اشاره کرد و گفت : در این مدت بیش از ۱۷۳ هزار خودرو وارد استان شد که این آمار نسبت به مدت مشابه هفته گذشته افزایش ۱۱۱ درصدی داشته است.

وی با بیان اینکه استان گیلان قطب گردشگری کشور محسوب می شود افزود: طی این مدت ۹۶ هزار و ۸۴۶ دستگاه وسیله نقلیه از استان خارج شدند این آمار نیز نسبت به مدت مشابه هفته گذشته با رشد ۳۲ درصدی همراه بوده است.

نیک فهم به تردد ورودی از آزادراه قزوین – رشت را ۱۰۱ هزار و ۴۰۷ خودرو اعلام کرد و گفت: تردد در این محور نیز نسبت به مدت مشابه هفته گذشته ۲۴۱ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای گیلان با بیان اینکه ترافیک در کلیه محورهای ورودی و خروجی استان کم حجم و روان است، تصریح کرد: رانندگان می‌توانند برای اطلاع از وضعیت راه‌ها با شماره ۱۴۱ تماس بگیرند.

کد خبر 1749092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha