اصل موضوع مهم احداث مترو در ورامین به حقیقت پیوسته است

فرماندار ویژه شهرستان ورامین گفت:در خصوص مترو اصل موضوع به حقیقت پیوسته است و این طرح با مطالعه و تصمیم نهایی نظارت و اجرای آن به شهرداری تهران سپرده شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان های استان تهران،مجید درویشی فرماندار ویژه شهرستان ورامین در آخرین روز از سلسله نشست های نهضت اطلاع رسانی مدیران دستگاه های اجرایی در جمع اصحاب رسانه گفت: خبرنگاران حلقه وصل بوده و هستند و ما از مطالبات مردم بواسطه اطلاع رسانی اصحاب رسانه آگاه می شویم.
 وی در خصوص برگزاری انتخابات ۱۱اسفند و وظیفه رسانه ها بیان داشت: رسانه در ایجاد رقابت و شناخت نامزدهای انتخاباتی و برپایی شور انتخاباتی پیشگام است و توقع ما مدیران از رسانه در ایجاد امید آفرینی برای حضور پرشور مردم در انتخابات با توجه به وسعت جامعه هدف آنها  یک توقع بجا و ویژه است.
درویشی به برخی کارها و پیگیری های صورت گرفته در فرمانداری ویژه ورامین پرداخت و بیان داشت: پیگیری جدی در ساخت فضای جدید بیمارستان شهید مفتح، پیشرفت ۲۵ درصدی ساخت جاده آبباریک به چرمشهر،  پیگیری طرح مهم تصفیه خانه شهرستان که کلنگ فاز اول این تصفیه خانه تا آخر سال زده می شود که ۳۰درصد لوله گذاری آن انجام شده است و طی بیست ماه اجرایی می شود، اختصاص منطقه ویژه اقتصادی که تخصیص زمین و موافقت گمرک انجام شده است،تعیین تکلیف لکه های صنعتی بویژه خیرآباد که اوایل سال آینده به تثبیت نهایی خواهد رسید، ساخت ۸ مدرسه در سطح شهر ورامین، تجهیز و نوسازی مدارس شهرستان از جمله برخی از کارهای صورت گرفته است.
فرماندار ویژه ورامین موضوع پیگیری مطالبه مردم در خصوص مترو را یادآور شده و اظهار داشت: در خصوص مترو اصل موضوع به حقیقت پیوسته است و این طرح با مطالعه و تصمیم نهایی نظارت و اجرای آن به شهرداری تهران سپرده شده است و مانند مترو کرج قطار آن دو طبقه و در حریم راه آهن تهران به مشهد رفت و آمد آن شکل خواهد گرفت و در این رابطه بیش‌از هفت هزار میلیارد تومان بودجه نهایی شده است که منتظر ابلاغ بودجه آن هستیم.
وی به ساخت و سازهای غیر مجاز اشاره کرد و افزود: حداکثر ظرفیت برای مقابله ساخت و سازهای غیر مجاز در شهرستان بکار گرفته شده است، طرح تفصیلی شهر ورامین متناسب با شرایط در حال حاضر شهرستان نیست و در این خصوص بازنگری طرح تفصیلی آغاز شده است و باید به سمت ساخت ساز مسکن در تمامی نقاط شهر پیش برویم.
درویشی ادامه داد: میزان جرایم مقابله با ساخت و ساز غیز مجاز بازدارنده نیست و در عوارض سال آینده برای ساخت طبقه چهارم در ساخت آپارتمان و اضافه بنا از طبقه چهارم به بعد جریمه ۱۵ برابری اعمال خواهد شد و تامین پارکینگ از اولویت های اصلی آن خواهد بود. 
فرماندار ویژه ورامین برخورد با اتباع غیر مجاز را بسیار جدی دانست و عنوان کرد: در خصوص اتباع خارجی غیر مجاز با اقداماتی که در آینده نزدیک صورت خواهد گرفت تحولی جدی و ساماندهی خوبی در این زمینه صورت خواهد گرفت.
معاون استاندار تهران در پایان در خصوص انتخابات بیان داشت: کرسی های آزاد اندیشی متعددی در نقاط مختلف و علی الخصوص مساجد در ایام تبلیغات نامزده ها برپا می شود و با توجه نقش نماینده مجلس در شکوفایی منطقه انتخاب فرد اصلح خیلی واجب است و در رابطه با آمار نهایی نامزدها در شهرستان ورامین، تایید ۵۸ نفر، عدم تایید ۱۲ نفر، عدم احرار ۹ نفر، عدم شرایط۳ نفر، ۷ نفر انصرافی و ۹  نفر که  اعتراضی نداشته اند ثبت شده است که از جمع تایید شدگان نهایی  ۴ نفر از بانوان شهرستان می باشند.

کد خبر 1749121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha