۲۰ فیلم جشنواره فجر اصفهان در حال اکران است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: همزمان با چهاردهمین دوره جشنواره فیلم استانی فجر اصفهان، حدود ۲۰ فیلم در سینماهای مرکز استان در حال اکران است.

«سید مهدی سیدین‌نیا» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان به برگزاری جشنواره استانی فیلم فجر اصفهان اشاره کرد و اظهارداشت: این جشنواره چهاردهمین دوره خود را سپری می کند که از ۱۶ بهمن آغاز و تا ۲۳ بهمن ماه ادامه دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به اکران ۱۶ فیلم از ۲۲ اثر برگزیده افزود: ۱۲ اثر نیز در بخش نگاه نو پیش بینی شده که اکران آن در سینماها انجام شود.

وی ادامه داد: حدود ۲۰ فیلم در حال حاضر روی پرده سینما قرار گرفته و عموم مردم می توانند در زمانبندی مشخص، فیلم ها را در در سینماهای ساحل، فلسطین و سپاهان مشاهده کنند.

سیدین‌نیا خاطرنشان کرد: حال و هوای خوبی در سینماهای استان اصفهان ایجاد شده و چنین جشنواره هایی به رونق هر چه بیشتر آن می افزاید.

وی به برنامه های جانبی این جشنواره نیز اشاره کرد و اذعان داشت: کارگاه های آموزشی و جلسات نقد و بررسی فیلم نیز در سینماها پیش بینی شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان یادآورشد: اکران فیلم های جشنواره فجر بعد ازظهر هر روز از ساعت ۱۶ تا ۲۲ انجام می شود.

کد خبر 1749137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha