تبلیغ و تبیین انتخابات مصداق امر به معروف است

بسطامی با بیان اینکه تبلیغ و تبیین انتخابات مصداق امر به معروف است، گفت: بی تفاوتی نسبت به حضور پرشور مردم در انتخابات از بین رفتن برکات را در جامعه به دنبال دارد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، فاطمه بسطامی، شامگاه(۲۰بهمن) در کارگاه آموزشی طرح چهل منبر، چهل مسجد به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی و در آستانه برگزاری انتخابات در حسینیه مسجدالرسول شهرستان الشتر، به برکات نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و اظهارداشت: از جمله برکات در جمهوری اسلامی اقتدار، امنیت، عزت، استقلال، عدالت گستری و...است.

مربی آموزشی ستاد امربه معروف و نهی از منکر با بیان اینکه آبروی جمهوری اسلامی در گرو شرکت حداکثری مردم در انتخابات است، افزود: شرکت در انتخابات و تبلیغ حضور پر شور مردم  مصداق امر به معروف است.

وی ادامه داد: در قرآن کریم و روایات درباره مسئولیت مردم نسبت به مردم و مسئولان و سرنوشت جامعه مطالب روشن و فراوانی آمده است و نشان از مسئولیت پذیری مردم نسبت به وضعیت جامعه است.

بسطامی اظهارکرد: پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان یکی از بهترین معروف‌ها می‌باشد.

وی با بیان اینکه همانگونه که باران رحمت را به دنبال دارد، عنوان کرد: مردم با رهبری امام راحل توانستند این انقلاب را به پیروزی برساند اکنون نیز بعد از ۴۵ سال حضور مردم در انتخابات یکی از ضروریات دین است.

بسطامی عنوان داشت: بر تک تک کسانی که تکلیف دارند واجب است دیگران را پای صندوق های رای دعوت کنند.

کد خبر 1749143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha